Informacje prasowe
Poniżej prezentujemy publikowane przez nas informacje prasowe. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nimi.
-
21.08.2024
Zielona Linia ma nową usługę – „Kreator CV”
Curriculum vitae, w skrócie CV, to bodaj najważniejszy dokument w całym procesie rekrutacji. Warto więc poświęcić czas i dobrze je przygotować. Zielona Linia, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom osób, które szukają pracy lub chcą ją zmienić, przygotowała usługę „Kreator CV”. Dzięki niej, wypełniając odpowiednie pola formularza, można sprawnie stworzyć profesjonalny dokument w kilku dostępnych wersjach graficznych. Jak skorzystać z „Kreatora CV”? Odpowiadamy.
-
02.07.2024
Pobyt i praca obywateli Ukrainy w Polsce po kolejnej nowelizacji przepisów. Lipiec 2024 r.
1 lipca 2024 r. weszła w życie nowelizacja ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa. Wydłuża ona legalny pobyt obywateli Ukrainy w RP i wprowadza zmiany w powiadomieniu, które legalizuje ich pracę. Przedstawiamy najważniejsze zmiany dotyczące pobytu i pracy obywateli Ukrainy w RP.
-
03.06.2024
Zasiłek dla bezrobotnych. Wysokość świadczenia od czerwca 2024 r.
Zasiłek dla bezrobotnych jest świadczeniem, które przysługuje osobom zarejestrowanym w urzędzie pracy jako bezrobotne, spełniającym określone warunki. Jakie to warunki? W jakiej wysokości urzędy pracy będą wypłacać zasiłki dla bezrobotnych po waloryzacji w 2024 r.? Odpowiadamy.
-
18.04.2024
Prace interwencyjne. Dlaczego warto skorzystać z tego wsparcia z urzędu pracy?
Co kryje się pod pojęciem prac interwencyjnych? Dlaczego warto je zorganizować? Jakie korzyści płyną dla bezrobotnego, a jakie dla pracodawcy? Co trzeba zrobić, by zorganizować prace interwencyjne, a co, żeby zostać na nie skierowanym? Odpowiadamy.
-
13.03.2024
Zielona Linia – kontakt w języku migowym
Zielona Linia, jako nowoczesne centrum konsultacyjno-informacyjne, udziela informacji na temat urzędów pracy i rynku pracy, w tym, przede wszystkim, zatrudniania cudzoziemców w Polsce. Aby Klienci mogli swobodnie korzystać z usług Centrum, stworzono kilka kanałów kontaktu. Najpopularniejszym jest infolinia, pod numerem telefonu 19524. Ponadto Klienci Zielonej Linii mogą uzyskać informację kontaktując się na czacie lub pisząc mail. Od niemal dwóch lat istnieje również możliwość skorzystania z usługi tłumacza języka migowego. Jak z niej skorzystać? Odpowiadamy.