Migaj z konsultantem Zielonej Linii

Usługa jest skierowana do osób niesłyszących i słabosłyszących, które znają polski język migowy (PJM) i które chcą uzyskać informacje o rynku pracy. Usługa dostępna jest od poniedziałku do piątku po uprzedniej rezerwacji terminu.

 

Możliwości skorzystania z usługi

Sposoby na wykorzystanie komunikacji w języku migowym:

  • Porozmawiaj z konsultantem Zielonej Linii, który zna język migowy, przez Internet. Połączenie jest możliwe z dowolnego miejsca i nie wymaga wizyty w urzędzie pracy.
  • Jeżeli podczas wizyty w urzędzie pracy potrzebny Ci będzie tłumacz języka migowego, pracownik urzędu pracy połączy się z naszym konsultantem, który będzie tłumaczył rozmowę na język migowy.
  • Jesteś pracownikiem urzędu pracy i potrzebujesz tłumacza języka migowego? Zarezerwuj rozmowę lub połącz się od razu z konsultantem Zielonej Linii, jeśli jest dostępny.

Jak połączyć się z konsultantem?

SKRÓCONA TECHNICZNA INSTRUKCJA POŁĄCZENIA VIDEO Z KONSULTANTEM ZIELONEJ LINII

Kliknij na ikonkę kamery, która znajduje się na widgecie po prawej stronie okna i od razu połącz się z konsultantem, jeśli widzisz na zdjęciu zielony pasek oznaczający dostępność konsultanta.
Jeśli na widgecie widzisz czerwony pasek, oznacza to, że aktualnie konsultant nie jest dostępny, możesz natomiast zarezerwować rozmowę.
Zarezerwuj rozmowę w dowolnym dostępnym terminie, klikając na poniższy banner "Zarezerwuj rozmowę", a następnie w wybranym już terminie kliknij na ikonkę kamery, która znajduje się na widgecie po prawej stronie okna i połącz się z konsultantem, który będzie już na Ciebie czekał.

 

 

W przypadku pytań dotyczacych rezerwacji terminu lub bieżącej dostepności usługi prosimy o kontakt pod numerem 85 74 81 625.

 

Przetwarzanie danych osobowych

Rozmowy video nie są nagrywane.

Usługa odbywa się w czasie rzeczywistym i nie jest utrwalana.

Przetwarzane są dane podawane podczas rezerwacji rozmowy video (telefon, adres e-mail, imię i nazwisko, powiat).

Jeśli to Powiatowy Urząd Pracy umawia rozmowę i wpisuje w formularzu swoje dane, nie posiadamy i nie przetwarzamy danych klienta urzędu.

 

Administratorem danych osobowych jest Komendant Główny OHP z siedzibą w Warszawie (00-349 Warszawa, ul. Tamka1). Dane użyte do nawiązania połączenia z konsultantem (nazwa użytkownika) oraz dane pozyskiwane w trakcie rozmowy z konsultantem (wizerunek) będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi zgodnie z Polityką Prywatności.

 

Wymagania techniczne

Do połączenia z konsultantem Zielonej Linii potrzebny będzie:

  • komputer lub telefon z kamerą i funkcją wideo,
  • dostęp do Internetu,
  • dowolna przeglądarka internetowa.
 

 

 

 

Innovaphone