Autoposzukiwacz ogłoszeń o pracy
Osoby zarejestrowane w portalu Zielona Linia mają możliwość skorzystania z autoposzukiwacza ogłoszeń o pracy.
Konto możesz założyć tu.
Mechanizm, który udostępniamy, został stworzony przede wszystkim z myślą o oszczędzaniu Twojego czasu.
Jak to działa?
1. Zaloguj się na swoje konto w Portalu Zielona Linia i przejdź do zakładki "Polecane ogłoszenia o pracę". Następnie kliknij w link "Ustaw kryteria autoposzukiwania", aby edytować ustawienia autoposzukiwań.
2. W tym miejscu masz możliwość wyboru sposobu autoposzukiwania. Ogłoszenia o pracy mogą być dopasowywane w oparciu o dane, które zawarłeś w swoim CV, lub na podstawie kryteriów, które możesz określić korzystając z możliwości prezentowanych poniżej.
Użytkownik ma możliwość wyboru województwa, powiatu, miasta, branży, stanowiska, pracodawcy, formy umowy.
Jeżeli znajdą się oferty, które spełnią określone przez Ciebie kryteria - system wyśle Ci powiadomienie. Użytkownik ma możliwość wyboru częstotliwości wysyłania powiadomień (codziennie, co 7 dni, co 14 dni) oraz rodzaju powiadomień (tylko mailowe, mailowo i na portalu, tylko na portalu). Powiadomienia są wysyłane na wskazany podczas rejestracji adres e-mail lub można je podglądać, po zalogowaniu się na konto poszukującego pracy w zakładce "Polecane ogłoszenia o pracy".