Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań. Staraliśmy się przewidzieć wszystkie możliwości. Jeśli jednak nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie – skorzystaj z formularza kontaktowego.

Kto może logować się w portalu?

Masz do wyboru następujące typy użytkowników:

  • osoba poszukująca pracy,
  • pracodawca (firma).

 

Dlaczego mam się zarejestrować?

Rejestrując się jako osoba poszukująca pracy, możesz dodać do naszej bazy swoje CV, automatycznie  wygenerować swoje CV w formacie nowoczesnym lub klasycznym a także zaprenumerować newsletter dla osób poszukujących pracy. Dodając CV do bazy, możesz zaprezentować się potencjalnym pracodawcom. Możesz udostępnić wybrane przez siebie informacje. W tym celu musisz wyrazić zgodę, zaznaczając odpowiednie pole. Jeżeli chcesz zastrzec dane - odpowiednie pole zgody powinno pozostać odznaczone.

Zakładając konto na portalu Zielonej Linii jako osoba poszukująca możesz również korzystać z takich funkcji jak:

Jesteś przedstawicielem firmy lub instytucji poszukującej pracowników? Prowadzisz własną działalność? A może Twoja firma organizuje szkolenia? Zakładając konto w portalu jako pracodawca, otrzymasz możliwość darmowego publikowania ogłoszeń o pracy oraz ofert szkoleń w bazie portalu. Dodatkowo Twoje oferty pracy będą dostępne w bazie naszej infolinii – będziemy informować dzwoniące do nas osoby o ofertach zamieszczanych przez pracodawców. Możesz także zapisać się na nasz newsletter z informacjami dla pracodawców.

Nasze usługi są całkowicie bezpłatne.

 

Jak się zarejestrować?
Aby się zarejestrować, wejdź na stronę: https://zielonalinia.gov.pl/zl/Account/Register i wypełnij formularz rejestracyjny. Jeśli wypełniłeś go poprawnie, zostanie do Ciebie wysłany e-mail z linkiem aktywacyjnym, w który należy kliknąć, aby dokończyć poprawnie proces rejestracji. Od tego momentu możesz już się zalogować na swoje konto i w pełni korzystać z naszych usług.

 

Jak zmienić hasło do mojego konta?
Zmiana hasła jest możliwa dopiero po zalogowaniu się na swoje konto. Na głównej stronie profilowej jest zamieszczony specjalny formularz. Wypełnij go i kliknij w przycisk „Zmień hasło”. Od tego momentu Twoje nowe hasło jest już aktywne.

 

Jak zmienić moje dane?
Dane, które wprowadziłeś w naszym serwisie, mogą być swobodnie zmieniane. W tym celu należy wybrać  zakładkę „Profil” z menu po lewej stronie, a następnie kliknąć w przycisk „Edycja”. Istnieje możliwość zmiany wszystkich wprowadzonych wcześniej danych, z wyjątkiem loginu i adresu e-mail podanych przy rejestracji.



Zapomniałem hasła, co mam zrobić?
W celu zresetowania hasła należy użyć linku „Nie pamiętam hasła”, który jest dostępny na stronie logowania. Zostaniesz przekierowany na stronę z formularzem odzyskiwania hasła. Wpisz swój adres e-mail podany przy rejestracji i kliknij na przycisk „Odzyskaj”. Teraz należy sprawdzić pocztę i postępować zgodnie ze wskazówkami zawartymi w e-mailu.



Jak wyszukać interesujące mnie oferty pracy lub szkoleń?
Można skorzystać z wyszukiwarki dostępnej pod linkiem: https://zielonalinia.gov.pl/wyszukiwarka2017 i zaznaczyć interesujące kryteria wyszukiwania.

 

Jak zamieścić moje CV?
Aby dodać swoje CV, po zalogowaniu się do naszego profilu należy wybrać zakładkę „Twoje CV” z menu znajdującego się po lewej stronie, a następnie kliknąć w przycisk „Dodaj swoje CV” i postępować zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.



Czy mogę edytować moje CV?
Po zalogowaniu się na swoje konto profilowe wybierz z lewego menu zakładkę „Twoje CV”. Po przekierowaniu na podstronę z Twoim CV kliknij w przycisk „Edytuj CV”. Dalej postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.

 

Czy mogę wydrukować moje CV?
Naturalnie, istnieje możliwość wydrukowania swojego CV. W tym celu należy zalogować się na swoje konto profilowe, a następnie kliknąć w zakładkę „Twoje CV” dostępne z poziomu menu, które znajduje się po lewej stronie. Po przekierowaniu na podstronę z Twoim CV kliknij w przycisk „Wydrukuj CV” i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.

 

Jak dodać ofertę pracy?
Po zalogowaniu na konto pracodawcy wybierz opcję „Dodaj ofertę pracy” z menu po lewej stronie. Na monitorze zostanie wyświetlony formularz dodawania oferty pracy. Każda nowo dodana oferta wymaga zatwierdzenia administratora, dlatego też nie od razu będzie prezentowana na portalu.

 

Jak dodać szkolenie?
Po zalogowaniu na konto pracodawcy wybierz opcję „Dodaj szkolenie” z menu po lewej stronie. Na monitorze zostanie wyświetlony formularz dodawania szkolenia. Każde nowo dodane szkolenie wymaga zatwierdzenia administratora, dlatego też nie od razu będzie prezentowane na portalu.

 

W których miejscach są prezentowane oferty pracy dodane przez pracodawców?
Oferty pracy są dostępne z poziomu wyszukiwarki ofert pracy, znajdującej się pod linkiem: https://zielonalinia.gov.pl/wyszukiwarka2017.

 

Usuwanie konta
Po zalogowaniu na konto pracodawcy lub poszukującego pracy wybierz zakładkę „Profil” z menu po lewej stronie, a następnie kliknij  „Usuń profil”. Postępuj zgodnie ze wskazówkami prezentowanymi na ekranie.

 

Jak skorzystać z formularza kontaktowego?
Formularz kontaktowy jest dostępny pod linkiem: https://zielonalinia.gov.pl/kontakt-31913. Należy wypełnić wszystkie pola formularza, wpisać kod z obrazka i wysłać do nas wiadomość. Odpowiemy najszybciej, jak tylko będzie to możliwe.

 

Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.