Powrót

Dobra komunikacja w firmie to lepsza ocena pracowników

Jak wynika z badania przeprowadzonego w marcu 2020 roku na zlecenie Weber Shandwick, uporządkowana komunikacja wewnętrzna w firmie przykłada się na lepszą ocenę działań kryzysowych podjętych przez firmy wobec pracowników i ich przekonanie o większej trosce pracodawcy o zdrowie zespołu niż o zysk. Badanie przeprowadzono w Stanach Zjednoczonych.

Czytaj więcej na stronach serwisu

Źródło: Serwis www.pulshr.pl, „Dobra komunikacja w firmie to lepsza ocena pracowników”, 25.03.2020


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.