Plusy i minusy B2B [INFOGRAFIKA]
Artykuł zgodny ze stanem prawnym na dzień: 2023-03-01
Business to business (B2B) - sprawdź jakie plusy i minusy płyną z takiej współpracy.
Justyna Bilicz (Zielona Linia 19524, Centrum Informacyjne Służb Zatrudnienia)
Zobacz podobne artykuły:
Osoba bezrobotna a podjęcie pracy lub działalności gospodarczej Każda osoba bezrobotna, która zarejestruje się w urzędzie pracy ma zarówno prawa, jak i obowiązki wynikające z posiadanego statusu. Jednym z obowiązków jest zawiadomienie urzędu pracy o podjęciu pracy lub rozpoczęciu prowadzenia działalności gospodarczej. Kiedy należy to zrobić? Co warto wiedzieć? Odpowiadamy.
5 sposobów na rozwój kariery zawodowej [INFOGRAFIKA] Rynek pracy zmienia się w błyskawicznym tempie. Aby nadążyć za tymi zmianami, pracownicy skupiają się na rozwoju swojej kariery zawodowej oraz samodoskonaleniu. Jakie są skuteczne sposoby na to, żeby wyprowadzić karierę na właściwe tory? Oto 5 podpowiedzi, z których warto skorzystać.
Rodzaje świadczeń pieniężnych wypłacanych przez urzędy pracy [Infografika] Osoby bezrobotne rejestrujące się w powiatowych urzędach pracy mogą liczyć na świadczenia pieniężne, które są finansowane ze środków Funduszu Pracy. Jednym z nich, i chyba najlepiej wszystkim znanym, jest zasiłek dla bezrobotnych. Jakie inne świadczenia wypłacają urzędy? Sprawdźcie sami.
Środki na otwarcie działalności gospodarczej w 5 krokach [INFOGRAFIKA] Planujesz założyć działalność gospodarczą i potrzebujesz gotówki? Oto w jaki sposób możesz dostać bezzwrotne dofinansowanie z urzędu pracy.
Działalność nierejestrowa – nowy próg przychodów Działalność nierejestrowa, czyli nieewidencjonowana, to drobna działalność zarobkowa osób fizycznych, która nie wymaga rejestracji firmy. Sprawdź, jaki przychód możesz osiągnąć z działalności nierejestrowej i jaki ma to wpływ na status osoby bezrobotnej.
5 umiejętności miękkich, które pracownicy powinni doskonalić [INFOGRAFIKA] Zdaniem ekspertów, rozwijanie kompetencji związanych w inteligencją emocjonalną pozytywnie wpływa na rozwój kariery. Pracownik buduje dzięki temu właściwe relacje w zespole, co przekłada się na jakość i dynamikę współpracy. Na których umiejętnościach miękkich najlepiej się skupić i je rozwijać? Oto pięć propozycji wskazanych przez ekspertów.
Jak pracownicy oceniają przełożonych? Ogólnopolskie sondaże, zlecane każdego roku przez Great Place to Work, pokazują jak pracownicy oceniają przełożonych. Jaki wpływ na postrzeganie kadry zarządzającej miała pandemia i okres wyjścia z kryzysu? Zapraszamy do lektury wniosków płynących z sondaży.
5 elementów skutecznej komunikacji [INFOGRAFIKA] Właściwa komunikacja jest niezbędnym elementem relacji międzyludzkich, zarówno na polu prywatnym jak i zawodowym. Aby komunikować się jasno i efektywnie należy pamiętać o przestrzeganiu kilku prostych zasad. Oto one.