Назад

PUP Częstochowa - Pracodawco potrzebujesz pracownika? Zgłoś ofertę pracy!

Urzędy pracy dysponują bogatą ofertą skierowaną do pracodawców i wspierają ich w procesie poszukiwania kandydatów do pracy spośród osób zarejestrowanych jako osoby bezrobotne lub poszukujące pracy.

Pracodawco, jeśli szukasz pracownika skorzystaj z pomocy PUP i zgłoś ofertę pracy do naszego Urzędu:

  • elektronicznie, korzystając z e-formularza udostępnionego na stronie internetowej praca.gov.pl,
  • pocztą tradycyjną, na adres Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie: 42-217 Częstochowa, ul. Szymanowskiego 15,
  • faksem: 34/324-31-30,
  • e-mailem: kacz@praca.gov.pl
  • telefonicznie: 34/370-61-89 lub 34/370-61-97,
  • bezpośrednio na stanowisku doradcy klienta w pok. nr 222 II piętro. 

Powiatowe urzędy pracy oferują swoją pomoc bezpłatnie i wykorzystują różnorodne formy upowszechniania ofert pracy, w tym umieszczają oferty w siedzibie urzędu, np. na tablicy ogłoszeń i w Centralnej Bazie Ofert Pracy lub organizują giełdę pracy (w jednym dniu porozmawiasz ze wszystkimi kandydatami).

To realna szansa na znalezienie odpowiedniego pracownika.

Pracodawcy zainteresowani pomocą urzędów pracy mogą znaleźć przydatne informacje na stronach internetowych powiatowych urzędów pracy (PUP Częstochowa - https://czestochowa.praca.gov.pl)

 

Więcej informacji znajduje się na stronie urzędu pracy.

Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, 7.11.2024 r.


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.
Potrzebujesz dostępu do starszych informacji? Skorzystaj z naszego Archiwum wiadomości.