Powrót

Minimalna temperatura w biurze nie może być niższa niż 18 stopni C

W mroźne dni temperatura w pomieszczeniach biurowych nie może być niższa niż 18 stopni Celsjusza - przypomina Państwowa Inspekcja Pracy. Jeżeli tak nie jest, trzeba w pierwszej kolejności powiadomić o tym pracodawcę - powiedziała rzeczniczka głównego inspektora pracy Danuta Rutkowska. Pracodawca może nie wiedzieć np. o awarii ogrzewania. Dopiero gdy nie zareaguje, należy poinformować inspekcję pracy.

Czytaj więcej na stronach serwisu

Źródło: Serwis www.pulshr.pl, „Minimalna temperatura w biurze nie może być niższa niż 18 stopni C”, PAP, 11.01.2017

Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.