Raporty i wywiady Raporty i wywiady

  • 07.11.2016

    Videomonster nie taki zły, jak go malują

    W czym tkwi tajemnica udanej kampanii video online? Dlaczego video marketing wcale nie musi być drogi? Czy istnieje recepta na viral? A wreszcie w czym tkwi tajemnica sukcesu najbardziej znanych vlogerów i co zrobić, aby stać się jednym z nich? – to wszystko zdradza nam Magda Daniłoś - ewangelista video marketingu.

  • 23.09.2016

    Marzenia warto spełniać, zwłaszcza te ponadnormatywne

    Zanim będzie szyła sukienki, chce objechać ciężarówką Amerykę. Takie ma plany. A rzeczywistość jest taka, że jeździ 60-metrowym tirem, wożąc gabaryty. Jak sobie radzi polska Trucking Girl, czyli Iwona Blecharczyk w męskim świecie transportu ciężkiego?

  • 29.07.2016

    Autoprezentacja, czyli coś więcej niż prezencja

    Jak mamy dać się zapamiętać, jeśli nie będziemy potrafili opowiedzieć o tym, co w nas wyjątkowe? – tłumaczy Dorota Rachelska, specjalistka komunikacji społecznej. Podpowiada też, dlaczego nie warto stać w kącie i jak wygrać nawet „przegrany” mecz!

  • 29.04.2016

    Tylko wizjonerzy są w stanie podbić świat

    Sam posiada ich wiele, dlatego uważa, że posiadanie ciekawego i angażującego hobby jest dowodem na to, że dana osoba potrafi skutecznie gospodarować czasem. O skutecznym zarządzaniu, osiąganiu sukcesu bez nadgodzin i wsparciu dla firm, zwłaszcza startupów opowiada Andrzej Krzemiński, prezes Raiffeisen-Leasing Polska S.A.

  • 25.03.2016

    Przedsionek pracy, czyli praktyki i staże drogą do kariery

    Jaką rolę odgrywają praktyki i staże w przyszłym życiu zawodowym? Czym się sugerować przy ich wyborze? Jak rekruterzy podchodzą do byłych praktykantów i stażystów? A wreszcie: czy warto korzystać z bezpłatnych praktyk? W ogniu zawodowych pytań, odpowiedzi udzieliła nam Patrycja Liniewicz, International Recruitment Director.

Strony: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  

  Potrzebujesz dostępu do starszych informacji? Skorzystaj z naszego Archiwum wiadomości.

 

Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.