Powrót

Autoposzukiwacz ogłoszeń o pracy

Osoby zarejestrowane w portalu Zielona Linia mają możliwość skorzystania z autoposzukiwacza ogłoszeń o pracy.

Konto możesz założyć tu.

Mechanizm, który udostępniamy, został stworzony przede wszystkim z myślą o oszczędzaniu Twojego czasu.

Jak to działa?

1. Zaloguj się na swoje konto w Portalu Zielona Linia i przejdź do zakładki "Polecane ogłoszenia o pracę". Następnie kliknij w link "Ustaw kryteria autoposzukiwania", aby edytować ustawienia autoposzukiwań.

Zmiana kryteriów autoposzukiwania

 

2. W tym miejscu masz możliwość wyboru sposobu autoposzukiwania. Ogłoszenia o pracy mogą być dopasowywane w oparciu o dane, które zawarłeś w swoim CV, lub na podstawie kryteriów, które możesz określić korzystając z możliwości prezentowanych poniżej.

Użytkownik ma możliwość wyboru województwa, powiatu, miasta, branży, stanowiska, pracodawcy, formy umowy.

Jeżeli znajdą się oferty, które spełnią określone przez Ciebie kryteria - system wyśle Ci powiadomienie. Użytkownik ma możliwość wyboru częstotliwości wysyłania powiadomień (codziennie, co 7 dni, co 14 dni) oraz rodzaju powiadomień (tylko mailowe, mailowo i na portalu, tylko na portalu). Powiadomienia są wysyłane na wskazany podczas rejestracji adres e-mail lub można je podglądać, po zalogowaniu się na konto poszukującego pracy w zakładce "Polecane ogłoszenia o pracy".

Kryteria autoposzukiwania


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.