Назад

PUP Bolesławiec - Pomoc dla pracodawców objętych powodzią

Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu informuje, iż rusza nabór wniosków na zwrot kosztów na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne zatrudnianych pracowników.

Zasady udzielania wsparcia:

  • Urząd przyznając refundację będzie brał pod uwagę zakres i skalę zniszczeń u pracodawcy spowodowanych powodzią oraz możliwości utrzymania przez pracodawcę miejsc pracy.
  • Refundacji podlegają koszty poniesione przez pracodawcę na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne zatrudnianych pracowników.
  • Okres zwrotu: do 12 miesięcy, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2025 roku.
  • Wysokość zwrotu: kwota nieprzekraczająca miesięcznie iloczynu dwukrotnego minimalnego wynagrodzenia za pracę tj. 8600 zł i liczby zatrudnionych pracowników, w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy.
Pracodawca zobowiązany jest do utrzymania stanu zatrudnienia obowiązującego na dzień zawarcia umowy przez cały okres refundacji. Łączna wartość pomocy publicznej udzielonej na podstawie ustawy w celu naprawienia szkód powstałych w wyniku wystąpienia powodzi nie może przekroczyć wartości szkód materialnych poniesionych na skutek powodzi pomniejszonej o wartość uzyskanego odszkodowania. Wsparcie stanowi pomoc de minimis.

 

Więcej informacji znajduje się na stronie urzędu pracy.

Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu, 12.11.2024 r.


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.
Potrzebujesz dostępu do starszych informacji? Skorzystaj z naszego Archiwum wiadomości.