Migaj z konsultantem Zielonej Linii
Usługa jest skierowana do osób niesłyszących i słabosłyszących, które znają polski język migowy (PJM) i które chcą uzyskać informacje o rynku pracy. Usługa dostępna jest od poniedziałku do piątku po uprzedniej rezerwacji terminu.
Możliwości skorzystania z usługi
Sposoby na wykorzystanie komunikacji w języku migowym:
- Porozmawiaj z konsultantem Zielonej Linii, który zna język migowy, przez Internet. Połączenie jest możliwe z dowolnego miejsca i nie wymaga wizyty w urzędzie pracy.
- Jeżeli podczas wizyty w urzędzie pracy potrzebny Ci będzie tłumacz języka migowego, pracownik urzędu pracy połączy się z naszym konsultantem, który będzie tłumaczył rozmowę na język migowy.
- Jesteś pracownikiem urzędu pracy i potrzebujesz tłumacza języka migowego? Zarezerwuj rozmowę lub połącz się od razu z konsultantem Zielonej Linii, jeśli jest dostępny.
Jak połączyć się z konsultantem?
SKRÓCONA TECHNICZNA INSTRUKCJA POŁĄCZENIA VIDEO Z KONSULTANTEM ZIELONEJ LINII
Przetwarzanie danych osobowych
Rozmowy video nie są nagrywane.
Usługa odbywa się w czasie rzeczywistym i nie jest utrwalana.
Przetwarzane są dane podawane podczas rezerwacji rozmowy video (telefon, adres e-mail, imię i nazwisko, powiat).
Jeśli to Powiatowy Urząd Pracy umawia rozmowę i wpisuje w formularzu swoje dane, nie posiadamy i nie przetwarzamy danych klienta urzędu.
Wymagania techniczne
Do połączenia z konsultantem Zielonej Linii potrzebny będzie:
- komputer lub telefon z kamerą i funkcją wideo,
- dostęp do Internetu,
- dowolna przeglądarka internetowa.