Wydarzenie ma na celu:
Przekazanie informacji o ofercie usług urzędu pracy dla pracodawców:
	- przedstawienie możliwości współpracy w zakresie rekrutacji pracowników i pośrednictwa pracy,
 
	- zapoznanie z możliwościami uzyskania refundacji kosztów zatrudnienia, staży, prac interwencyjnych, bonów, szkoleń.
 
	- przedstawienie informacji dotyczących sposobów legalizacji zatrudniania cudzoziemców w świetle ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP z 20 marca 2025;
 
	- zapoznanie pracodawców z możliwością składania ofert pracy przez portal praca.gov.pl, pomoc przy zakładaniu kont na ww. platformie.
 
Zachęcenie pracodawców do współpracy z urzędem pracy:
	- prezentacja korzyści wynikających z aktywnej współpracy przy zatrudnianiu osób bezrobotnych lub poszukujących pracy;
 
	- wymiana doświadczeń i potrzeb dotyczących lokalnego rynku pracy.
 
Poznanie potrzeb i oczekiwań lokalnych przedsiębiorców:
	- zebranie informacji o trudnościach rekrutacyjnych i zapotrzebowaniu na kwalifikacje pracowników;
 
	- wykorzystanie opinii pracodawców do planowania przyszłych działań urzędu pracy.
 
Budowanie relacji i sieci współpracy lokalnej:
	- promocja partnerstwa na rzecz zatrudnienia i rozwoju kompetencji.
 
Spotkanie odbędzie się w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bolesławcu, w sali nr 04:
	- Medioteka/Czytelnia (na parterze) w dniach: 1 i 2 grudnia 2025, w godzinach: 10:00 – 12:00.
 
Więcej informacji znajduje się na stronie urzędu pracy.
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu, 4.11.2025 r.