Zgodnie z ww. przepisami podanie powinno zawierać co najmniej: wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Dokumenty przyjmowane są w formatach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 180).
Wnioski, wyjaśnienia, odwołania i inne pisma kierowane do Urzędu należy składać na piśmie w formie:
- papierowej lub
- elektronicznej za pośrednictwem platformy e-PUAP lub portalu praca.gov.pl
Korespondencja otrzymana za pośrednictwem e-maili może mieć wyłącznie charakter informacyjny i nie będzie brana pod uwagę do rozstrzygnięcia postępowania administracyjnego.
Więcej informacji znajduje się na stronie urzędu pracy.
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku, 1.07.2024 r.