Назад

PUP Pułtusk - Korespondencja z urzędem

Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku informuje, że korespondencja otrzymana pocztą elektroniczną, powinna spełniać wymogi określone w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.).

Zgodnie z ww. przepisami podanie powinno zawierać co najmniej: wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.

Dokumenty przyjmowane są w formatach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 180).

Wnioski, wyjaśnienia, odwołania i inne pisma kierowane do Urzędu należy składać na piśmie w formie:

  • papierowej lub
  • elektronicznej za pośrednictwem platformy e-PUAP lub portalu praca.gov.pl
Korespondencja otrzymana za pośrednictwem e-maili może mieć wyłącznie charakter informacyjny i nie będzie brana pod uwagę do rozstrzygnięcia postępowania administracyjnego.

 

Więcej informacji znajduje się na stronie urzędu pracy.

Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku, 1.07.2024 r.


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.
Potrzebujesz dostępu do starszych informacji? Skorzystaj z naszego Archiwum wiadomości.