Back

UP Warszawa - Nabór wniosków o zorganizowanie i finansowanie prac interwencyjnych

Pracodawco, planujesz rozwijać swoją firmę i zatrudnić nowego pracownika? Skorzystaj z prac interwencyjnych i otrzymaj refundację części kosztów wynagrodzenia oraz składek na ubezpieczenie społeczne za zatrudnioną osobę bezrobotną.

Jak to działa?:

  • Składasz wniosek do urzędu.
  • Podpisujesz umowę z Urzędem Pracy m.st. Warszawy.
  • Zatrudniasz skierowaną przez urząd osobę bezrobotną na pełny etat.
  • Przez okres od 3 do 12 miesięcy otrzymujesz refundację części kosztów wynagrodzenia i składek ZUS.
  • Po okresie refundacji utrzymujesz zatrudnienie przez dodatkowy czas – co najmniej połowę okresu, w którym korzystałeś ze wsparcia.

Maksymalna wnioskowana kwota refundacji w wysokości uzgodnionej, nie może przekroczyć kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (obowiązującego w ostatnim dniu danego miesiąca).

To szansa na:

  • wsparcie finansowe na wynagrodzenie i składki ZUS.
  • rozwój zespołu i zwiększenie możliwości firmy przy niższych kosztach.
  • dobrego pracownika i wspieranie aktywizacji osób bezrobotnych.

Nie przegap tej okazji – skorzystaj z prac interwencyjnych i zatrudnij nowego pracownika z refundacją części kosztów!

 

Więcej informacji znajduje się na stronie urzędu pracy.

Źródło: Urząd Pracy m.st. Warszawy, 20.08.2025 r.

 


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu zielonalinia.gov.pl,opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.

Potrzebujesz dostępu do starszych informacji? Skorzystaj z naszego Archiwum wiadomości.