Powrót

Zaufanie między pracownikiem a pracodawcą walutą przyszłości

Zaufanie to podstawa każdej relacji, zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym. Na linii pracownik – pracodawca ten aspekt wydaje się wyjątkowo istotny, ponieważ gwarantuje efektywną i wydajną współpracę. To z kolei wymaga od przełożonego umiejętności rezygnacji z kontroli podwładnego i wiary, że będzie on skutecznie wykonywać swoje zadania według wcześniej ustalonych zasad. Przyjęcie takiej postawy może nie być łatwe dla przełożonego, ale czy jest inna droga, by przyciągnąć i zatrzymać w firmie najlepsze talenty na rynku?

Czytaj więcej na stronach serwisu

Źródło: www.parp.gov.pl, „Zaufanie między pracownikiem a pracodawcą walutą przyszłości", 31.07.2024 r.


Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu www.zielonalinia.gov.pl, opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.