Powrót
Kolejny etap wdrażania e-Doręczeń - adres potrzebny przy zmianach w CEIDG
Od 1 lipca 2025 r. wprowadzanie zmian w CEIDG wiąże się z koniecznością posiadania adresu do doręczeń elektronicznych, o ile przedsiębiorca jeszcze takiego adresu nie posiada. Adres będzie tworzony na podstawie danych przekazanych w trakcie składania wniosku o zmianę.
Czytaj więcej na stronach serwisu
Źródło: Ministerstwo Cyfryzacji, "Kolejny etap wdrażania e-Doręczeń - adres potrzebny przy zmianach w CEIDG", 01.07.2025 r.
Uwaga! Wszystkie treści i materiały zamieszczane na portalu zielonalinia.gov.pl,opracowywane przez grupę redakcyjną, mają charakter informacyjny. Redakcja portalu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były rzetelne i wiarygodne. Nie stanowią one wiążącej interpretacji przepisów prawnych.