
SPECJALISTA / GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Instytut Łączności-Państwowy Instytut Badawczy
GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
88159713

Branża:
Inne

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-10-11

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Specjalista / główny specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz regulacji wewnętrznych;
- nadzór i przestrzeganie ustawy Prawo Zamówień Publicznych i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz wewnętrznego regulaminu udzielania Zamówień Publicznych;
- kompleksowe przygotowane i prowadzenie pod względem formalnym dokumentacji przetargowej (korespondencja w postępowaniu, weryfikacji wykonawców, badanie i ocena ofert, przygotowywanie analizy potrzeb i wymagań, udział w przygotowywaniu, opiniowaniu oraz negocjowaniu umów; przygotowywanie SWZ i protokołów końcowych);
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania dokumentacji przetargowych oraz realizacji potrzeb zakupowych;
- kompleksowy nadzór nad poprawnością całego procesu przetargowego pod kątem obowiązujących przepisów prawa;
- sporządzanie projektów wyjaśnień oraz ewentualnych modyfikacji treści SWZ, a także zawiadomień, oświadczeń, informacji oraz innych pism wymaganych ustawą Pzp;
- współuczestnictwo w procesie udzielania zamówień - w tym udział w pracach komisji przetargowych lub zespołów projektowych;
- dokonywanie analizy ofert pod względem formalno-prawnym;
- przygotowywanie projektowanych postanowień umów;
- weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych;
- archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji przetargowej wraz ze wszystkimi załącznikami;
- worzenie i doskonalenie wewnętrznych procedur i standardów Departamentu zapewniających właściwą realizację procesu i jego raportowanie;
- sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów;
- prowadzenie dokumentacji przetargowej w systemie EZD.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe I stopnia (preferowane kierunki: prawo, administracja);
- 4 lata doświadczenia w zamówieniach publicznych u Zamawiających;
- bardzo dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych;
- umiejętność przygotowania i prowadzenia dokumentacji przetargowej;
- umiejętność przygotowywania pism, projektów wyjaśnień, zawiadomień oraz innych pism wymaganych ustawą PZP;
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność i doskonała organizacja pracy własnej;
- dokładność, sumienność, rzetelność i terminowość.
Mile widziane
- wykształcenie wyższe II stopnia;
- studia podyplomowe z zamówień publicznych;
- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych finansowanych ze środków UE;
- umiejętność wyszukiwania informacji;
- zdolność analitycznego myślenia.
To oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- pracę w przyjaznym, doświadczonym zespole w stabilnej instytucji państwowej;
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- dogodny dojazd środkami komunikacji publicznej, a w przypadku dojazdu samochodem miejsce parkingowe na terenie Instytutu;
- prywatną opiekę medyczną;
- karty sportowe;
- dofinansowania z ZFŚS.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
Instytut Łączności-Państwowy Instytut Badawczy
Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy to niezależna instytucja badawczo-rozwojowa w dziedzinie telekomunikacji i technik informacyjnych. Realizujemy projekty R+D w obszarze zastosowań metod i technik ewaluacji bezpieczeństwa teleinformatycznego, w tym dotyczących sprzętowych rozwiązań kryptograficznych.
Przekazanie Instytutowi Łączności – Państwowemu Instytutowi Badawczemu (IŁ-PIB) w związku z udziałem w procesie rekrutacji, danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez IŁ-PIB w celu prowadzenia rekrutacji.Każdą ze zgód na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Zgoda na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach:
Jeżeli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przez IŁ-PIB Pani/Pana danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o przekazanie takiej zgody pisemnie.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie przy ul. Szachowej 1, 04-894 Warszawa.
Przekazane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia aktualnego procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana w tym zakresie zgody również dla celów realizacji przeszłych rekrutacji.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, uzyskania ich kopii, żądania sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
dla kandydatów do pracy w Instytucie Łączności – Państwowym Instytucie Badawczym
1. Administrator:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy
z siedzibą w Warszawie przy ul. Szachowej 1, 04-894 Warszawa, zwany dalej „IŁ-PIB”.
2. Inspektor ochrony danych:
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, właściwego we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Z inspektorem można kontaktować się:
• tradycyjną drogą pocztową na adres:
Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy
ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa
z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”
lub
• drogą mailową: iod@il-pib.pl
3. Cel i podstawy prawne przetwarzania:
Pani/Pana dane osobowe zawarte w aplikacji o pracę będą przetwarzane:
1) w celu wykonania związanych z procesem zatrudnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności z przepisów Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, w związku z przepisami Kodeksu pracy. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w zakresie niewymaganym przepisami prawa jest Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
2) w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji, o ile została wyrażona przez Panią/Pana zgoda na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
3) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora polegających na umożliwieniu Administratorowi obrony swoich praw.
4. Odbiorcy danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane podmiotom świadczącym IŁ-PIB usługi związane z procesem rekrutacji, takim jak agencje rekrutacyjne oraz dostawcy systemów informatycznych lub usług IT.
Ponadto Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane również podmiotom, które są uprawnione do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
5. Okres przechowywania danych:
Pani/Pana dane będą przetwarzane do zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w zakresie w jakim dane są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – do czasu wycofania zgody, nie dłużej jednak niż
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.