GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Główny specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
Główne odpowiedzialności:
• terminowe, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa prowadzenie postępowań wynikających ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz opracowywanie projektów umów o udzielenie zamówienia publicznego,
• współpraca z innymi komórkami Zakładu Obsługi Systemu Monitoringu w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań,
• prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z funkcjonowaniem Działu oraz dokumentowanie i archiwizowanie prowadzonych postępowań,
• uczestniczenie w procedurach związanych z wnoszeniem środków ochrony prawnej,
• monitorowanie bieżących przepisów prawa miejscowego i powszechnego, mających wpływ na działalność Zakładu,
• współudział w opracowywaniu wewnętrznych aktów normatywnych, porozumień, umów, upoważnień,
• współudział w realizacji zadań z obszaru zamówień publicznych – sporządzanie umów,
• współpraca z Radcą Prawnym.
Charakterystyka pracy:
• prowadzenie postępowań w obszarze zamówień publicznych,
• współpraca z komórkami organizacyjnymi ZOSM i radcą prawnym.
Nasze wymagania
Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa o pracownikach samorządowych zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych,
• pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie wyższe,
• bardzo dobra znajomość programu MS Excel, Word,
• bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i wydanych do niej rozporządzeń, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów Kodeksu cywilnego, orzeczeń i dyrektyw dotyczących zamówień publicznych,
• wiedza na temat poszczególnych etapów procesu zakupowego,
• umiejętność posługiwania się odpowiednimi niezbędnymi narzędziami stosowanymi w dziedzinie zamówień publicznych oraz innymi narzędziami informatycznymi,
• minimum 4 - letni staż pracy,
• minimum 4 letni staż pracy w obszarze zamówień publicznych po stronie zamawiającego.
Wymagane kompetencje:
• identyfikacja z Zakładem Obsługi Systemu Monitoringu,
• sumienność, rzetelność, samodzielność, dokładność, terminowość,
• praktyczna znajomość zagadnień związanych z prawem zamówień publicznych i aktami wykonawczymi,
• umiejętność pracy w zespole,
• bardzo dobra organizacja pracy.
Mile widziane
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe z zakresu: zamówień publicznych, administracji, administracji publicznej lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.
• pożądane co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z zamówieniami publicznymi po stronie zamawiającego oraz mile widziana rozpoczęta aplikacja radcowska lub adwokacka.
To oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- dodatek motywacyjny wg zasad określonych w Regulaminie Wynagradzania,
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca będzie wykonywana w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie. Do pokoju można dostać się schodami lub windą. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek posiada bariery architektoniczne w postaci schodów i zawężonych korytarzy. Toalety nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Stanowisko pracy: praca przy obsłudze monitora ekranowego i urządzeń biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
• curriculum vitae podpisane własnoręcznie, zawierające imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę urodzenia, informację o posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tego naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/879 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - załącznik nr 1 dostępny na stronie www.zosm.pl w zakładce praca,
• kserokopie dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie i wymagany staż pracy (dyplom ukończenia studiów wyższych/świadectwa pracy / świadectwa służby / zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy zawierające okres zatrudnienia),
• podpisane własnoręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że, kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - załącznik nr 2 dostępny na stronie www.zosm.pl w zakładce praca,
• kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w formie papierowej z dopiskiem na kopercie „ Rekrutacja nr 18/2025” do Zakładu Obsługi Systemu Monitoringu mieszczącego się przy ul. Młynarskiej 43/45 w Warszawie lub przesłanie pocztą na adres: Zakład Obsługi Systemu Monitoringu ul. Młynarska 43/45
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
