GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
87873096

Branża:
Human Resources

Zarobki:
od 8 500 PLN

Lokalizacja:
Polska, zachodniopomorskie, Świnoujście

Ważne do:
2025-09-29

Rodzaj umowy:
umowa o pracę

Wymiar czasu pracy:
pełny etat
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1.Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta, z wyłączeniem placówek oświatowych i spółek.
2.Realizacja polityki kadrowej Urzędu w zakresie rekrutacji, selekcji, systemu ocen oraz systemu szkoleń.
3.Przygotowywanie sprawozdań z ruchu kadrowego i innych, wynikających z obowiązujących przepisów.
4.Zgłaszanie pracowników Urzędu do ubezpieczeń społecznych oraz ich wyrejestrowywanie z chwilą rozwiązania umów o pracę (dokumenty ZUS).
5.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy.
6.Prowadzenie spraw związanych z techniczną obsługą zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
7.Opracowywanie projektów regulaminów określających prawa i obowiązki pracowników Urzędu, w tym regulaminu pracy, wynagradzania, podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
8.Organizacja praktyk uczniowskich i studenckich w Urzędzie.
9.Prowadzenie ewidencji szkoleń, delegacji krajowych i zagranicznych.
10.Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy oraz Kodeksu Etyki Pracowników Urzędu Miasta Świnoujście przez pracowników Urzędu.
11.Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu.
12.Koordynacja zawieranych umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi.
13.Wprowadzanie i aktualizowanie w informatycznym systemie kadrowym danych kadrowych dotyczących pracowników.
14.Tworzenie, sprawdzanie list obecności pracowników i załatwianie spraw związanych z nieobecnościami pracowników (ewidencja spóźnień, przyjmowanie usprawiedliwień przyczyn spóźnień do pracy).
15.Dokonywanie okresowych analiz wykorzystania czasu pracy, w tym dotyczących: obecności, zwolnień, godzin nadliczbowych i urlopów.
16.Planowanie wydatków osobowych nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne i rentowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, itp.
17.Współpraca z Poradnią Medycyny Pracy w zakresie obowiązkowej profilaktyki opieki zdrowotnej pracowników Urzędu.
18.Współpraca ze służbą BHP i Ppoż.
Szczegółowy zakres zadań do zapoznania się na stronie internetowej bip.um.iswnoujscie.pl w zakładce praca.
1.Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta, z wyłączeniem placówek oświatowych i spółek.
2.Realizacja polityki kadrowej Urzędu w zakresie rekrutacji, selekcji, systemu ocen oraz systemu szkoleń.
3.Przygotowywanie sprawozdań z ruchu kadrowego i innych, wynikających z obowiązujących przepisów.
4.Zgłaszanie pracowników Urzędu do ubezpieczeń społecznych oraz ich wyrejestrowywanie z chwilą rozwiązania umów o pracę (dokumenty ZUS).
5.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy.
6.Prowadzenie spraw związanych z techniczną obsługą zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
7.Opracowywanie projektów regulaminów określających prawa i obowiązki pracowników Urzędu, w tym regulaminu pracy, wynagradzania, podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
8.Organizacja praktyk uczniowskich i studenckich w Urzędzie.
9.Prowadzenie ewidencji szkoleń, delegacji krajowych i zagranicznych.
10.Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy oraz Kodeksu Etyki Pracowników Urzędu Miasta Świnoujście przez pracowników Urzędu.
11.Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu.
12.Koordynacja zawieranych umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi.
13.Wprowadzanie i aktualizowanie w informatycznym systemie kadrowym danych kadrowych dotyczących pracowników.
14.Tworzenie, sprawdzanie list obecności pracowników i załatwianie spraw związanych z nieobecnościami pracowników (ewidencja spóźnień, przyjmowanie usprawiedliwień przyczyn spóźnień do pracy).
15.Dokonywanie okresowych analiz wykorzystania czasu pracy, w tym dotyczących: obecności, zwolnień, godzin nadliczbowych i urlopów.
16.Planowanie wydatków osobowych nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne i rentowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, itp.
17.Współpraca z Poradnią Medycyny Pracy w zakresie obowiązkowej profilaktyki opieki zdrowotnej pracowników Urzędu.
18.Współpraca ze służbą BHP i Ppoż.
Szczegółowy zakres zadań do zapoznania się na stronie internetowej bip.um.iswnoujscie.pl w zakładce praca.
Dodatkowe informacje:
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. list motywacyjny,
2. życiorys zawodowy (CV),
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Kierownik Biura Kadr. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
2) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zaświadczenia o prowadzonej działalności gospodarczej),
3) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
4) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
5) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
8) kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**,
9) klauzula informacyjna dla kandydata.
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Kierownik Biura Kadr. w terminie do dnia 29 września 2025 roku.
Uwaga:
1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
2. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
4. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
.
1. list motywacyjny,
2. życiorys zawodowy (CV),
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Kierownik Biura Kadr. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
2) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zaświadczenia o prowadzonej działalności gospodarczej),
3) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
4) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
5) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
8) kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**,
9) klauzula informacyjna dla kandydata.
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Kierownik Biura Kadr. w terminie do dnia 29 września 2025 roku.
Uwaga:
1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
2. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
4. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
.
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
W tym dla niepełnosprawnych:
1
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
czasowy ze stawką miesięczną
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Powiatowy Urząd Pracy.
Kontakt:
Pracodawca:
Urząd Miasta Świnoujście
Sposob aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres urzędu pracy:
Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Osoba do kontaktu ze strony urzędu:
Marlena Paszkiewicz
Język aplikacji:
polski
Urząd Miasta Świnoujście
Sposob aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres urzędu pracy:
Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Osoba do kontaktu ze strony urzędu:
Marlena Paszkiewicz
Język aplikacji:
polski