GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Archiwista - Pracownik biurowy
Miejsce pracy: PoznańTwój zakres obowiązków
- Całościowy nadzór i organizacja pracy Archiwum
- Systematyczne prowadzenie ewidencji sprzętu/ wyposażenia
- Bieżące rozdzielanie i przygotowywanie zestawień teczek kredytowych
- Dbanie o wygląd i estetykę Kancelarii - utrzymanie porządku w lokalu oraz wsparcie w codziennych zadaniach organizacyjnych Kancelarii.
- Drukowanie etykiet na sprzęt
- Odpowiedzialność za pocztę tradycyjną - regularne uczęszczanie na pocztę
- Wykonanie drobnych zleceń administracyjnych oraz porządkowych na rzecz pracy zespołowej
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie zawodowe w Kancelarii lub Archiwum - mile widziane
- Umiejętność korzystania z komputera (MS Office)
- Dobra organizacja czasu pracy oraz skrupulatność i dokładność
- Staranność oraz zaangażowanie w codzienne obowiązki
- Nastawienie na współpracę zespołową, otwartość na relacje w pracy i budowanie wzajemnej kultury organizacyjnej
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia oraz perspektywę dłuższej współpracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i umiejętności
- Benefity pracownicze
- Spotkania/wyjazdy integracyjne
- Przyjazną atmosferę oraz wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach
- Możliwość pracy w młodym i ambitnym zespole
- Profesjonalne wdrożenie oraz wsparcie na poszczególnych etapach pracy
O nas
Jaśkiewicz, Papierska Kancelaria Adwokacka s.c. to zespół doświadczonych prawników działających na rynku od 2014 r. Kancelaria świadczy usługi prawne przede wszystkim na rzecz klientów korporacyjnych. Kierujemy się zasadą "work-life balance". Dbanie o pracowników i partnerska współpraca z Zespołem na każdym poziomie funkcjonowania Kancelarii jest istotną wartością wyznawaną przez Wspólników Kancelarii. Działamy zgodnie z ideą „CARE”, która odrzuca hierarchiczny model zarządzania. Dajemy autonomię oraz prowadzimy otwartą komunikację z Zespołem na potrzeby tworzenia przyjaznego środowiska pracy. Gratyfikujemy zaangażowanie w rozwój Kancelarii. Stwarzamy również możliwości rozwoju dla członków Zespołu i wspieramy w pozyskiwaniu nowych umiejętności. Kultura feedbacku stanowi dla nas nadrzędną wartość. W codziennej pracy bardzo cenimy zaangażowanie oraz jesteśmy nastawieni na wzajemną pomoc i wsparcie.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
