GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
87878561

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-10-03

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 319 im. MARII KANN
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO PRACY
Sekretarz szkoły – stanowisko ds. kadr i płac – 1 etat
I. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe oraz posiadanie co najmniej 2-letniego doświadczenia
w prowadzeniu administracji kadrowo-płacowej lub wykształcenie średnie oraz
posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia w prowadzeniu administracji
kadrowo – płacowej,
2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
niekaralność,
3. Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy:
ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Pracy
ustawy Karta Nauczyciela
przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
rozporządzeń w sprawie wynagradzania pracowników pedagogicznych, pracowników
samorządowych, zagadnień płacowych i administracji kadrowej oraz innych aktualnie
obowiązujących przepisów w tym zakresie.
4. umiejętność pracy w programach: SIO, GUS-y i inne dotyczące kadr i płac.
II. Wymagania dodatkowe:
1. komunikatywność, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność,
terminowość,
2. biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz
znajomość pakietu biurowego Office; umiejętność pracy w programach kadrowych
3. chęć samokształcenia, odporność na stres.
III. Warunki pracy i płacy:
1. wymiar czasu pracy: 1 etat,
2. płaca zasadnicza zgodnie z XV kategorią zaszeregowana pracowników
samorządowych
+ premia regulaminowa 20 % + dodatek za wieloletnia pracę dla osób ze stażem
powyżej 5 lat,
3. zatrudnienie na czas określony - na czas nieobecności pracownika (z możliwością
zatrudnienia na czas nieokreślony)
4. miejsce pracy: Szkoła Podstawowa nr 319 im. Marii Kann
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników;
2. Monitorowanie sporządzania list płac dla pracowników ( listy główne, dodatkowe),
współpraca z Dzielnicowym Biurem Finansów Oświaty
3. Przygotowanie i prowadzenie spraw dotyczących szkoleń bhp, I pomocy
przedmedycznej, wstępnych i okresowych badań medycyny pracy;
4. Sporządzanie umów o pracę,;
5. Sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów
dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania
pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa;
6. Przygotowanie dokumentów związanych z rekrutacją pracowników;
7. Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
9. Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej (zgłoszenia i wyrejestrowania
z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin
wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika;
10. Przygotowanie dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników;
11. Sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami (ZUS, US,
GUS,SIO, PFRON),
12. Wyrabianie legitymacji nauczycielskich,
13. Prowadzenie zakładowej składnicy akt.
V. Wymagane dokumenty:
1. (CV),
2. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia,
kwalifikacje, dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe,
3. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu
pracodawcy oryginały dokumentów.
4. oświadczenie o pełnej zdolności do podejmowania czynności prawnych oraz
korzystaniu z pełni praw publicznych
Powyższe dokumenty należy złożyć w sekretariacie szkoły lub przesłać pocztą na adres
Szkoła Podstawowa nr 319 im. Marii Kann, ul. Związku Walki Młodych 10, 02-786 Warszawa
w terminie do 31stycznia 2024r.
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO PRACY
Sekretarz szkoły – stanowisko ds. kadr i płac – 1 etat
I. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe oraz posiadanie co najmniej 2-letniego doświadczenia
w prowadzeniu administracji kadrowo-płacowej lub wykształcenie średnie oraz
posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia w prowadzeniu administracji
kadrowo – płacowej,
2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
niekaralność,
3. Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy:
ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Pracy
ustawy Karta Nauczyciela
przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
rozporządzeń w sprawie wynagradzania pracowników pedagogicznych, pracowników
samorządowych, zagadnień płacowych i administracji kadrowej oraz innych aktualnie
obowiązujących przepisów w tym zakresie.
4. umiejętność pracy w programach: SIO, GUS-y i inne dotyczące kadr i płac.
II. Wymagania dodatkowe:
1. komunikatywność, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność,
terminowość,
2. biegła umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz
znajomość pakietu biurowego Office; umiejętność pracy w programach kadrowych
3. chęć samokształcenia, odporność na stres.
III. Warunki pracy i płacy:
1. wymiar czasu pracy: 1 etat,
2. płaca zasadnicza zgodnie z XV kategorią zaszeregowana pracowników
samorządowych
+ premia regulaminowa 20 % + dodatek za wieloletnia pracę dla osób ze stażem
powyżej 5 lat,
3. zatrudnienie na czas określony - na czas nieobecności pracownika (z możliwością
zatrudnienia na czas nieokreślony)
4. miejsce pracy: Szkoła Podstawowa nr 319 im. Marii Kann
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników;
2. Monitorowanie sporządzania list płac dla pracowników ( listy główne, dodatkowe),
współpraca z Dzielnicowym Biurem Finansów Oświaty
3. Przygotowanie i prowadzenie spraw dotyczących szkoleń bhp, I pomocy
przedmedycznej, wstępnych i okresowych badań medycyny pracy;
4. Sporządzanie umów o pracę,;
5. Sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów
dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania
pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa;
6. Przygotowanie dokumentów związanych z rekrutacją pracowników;
7. Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
9. Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej (zgłoszenia i wyrejestrowania
z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin
wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika;
10. Przygotowanie dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników;
11. Sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami (ZUS, US,
GUS,SIO, PFRON),
12. Wyrabianie legitymacji nauczycielskich,
13. Prowadzenie zakładowej składnicy akt.
V. Wymagane dokumenty:
1. (CV),
2. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia,
kwalifikacje, dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe,
3. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu
pracodawcy oryginały dokumentów.
4. oświadczenie o pełnej zdolności do podejmowania czynności prawnych oraz
korzystaniu z pełni praw publicznych
Powyższe dokumenty należy złożyć w sekretariacie szkoły lub przesłać pocztą na adres
Szkoła Podstawowa nr 319 im. Marii Kann, ul. Związku Walki Młodych 10, 02-786 Warszawa
w terminie do 31stycznia 2024r.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.