GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Miejsce pracy: KrakówTwój zakres obowiązków
Kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej
Prowadzenie akt pracowniczych i dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy
Prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich
Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, monitorowanie terminów szkoleń BHP oraz badań lekarskich
Archiwizacja dokumentacji pracowniczej
Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS)
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej w zakresie spraw kadrowych
Nasze wymagania
Doświadczenie w obszarze kadr i płac min. 1-3 lat- warunek konieczny
Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej na terenie Krakowa
Chęć rozwoju zawodowego w obszarze kadr i płac
Aktualna wiedza z zakresu obowiązujących przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Znajomość pakietu MS Office (Excel)- warunek konieczny
Znajomość zasad zatrudniania pracowników tymczasowych- mile widziane
Znajomość programu Optima i Płatnik - warunek konieczny
Umiejętność organizacji pracy, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność
Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe
To oferujemy
Możliwość szkolenia z systemów kadrowo-płatniczym
Atrakcyjne wynagrodzenie
Samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Narzędzia niezbędne do pracy
Możliwość rozwoju zawodowego i podniesienia kwalifikacji
Umowę o pracę (pełny etat) - na początek 3msc okres próbny
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
O nas
Firma HR Team jako Agencja Pracy Tymczasowej poszukuje osób chętnych do pracy na stanowisku: Specjalista / Specjalistka ds. kadrowo-płacowych
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
