GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Samodzielna/y Księgowa/y
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Prowadzenie pełnej księgowości Spółki
- Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT, BDO, JPK, innych wymaganych
- Sporządzanie sprawozdań finansowych i bilansów
- Sporządzanie sprawozdań GUS
- Kontrolowanie i zarządzanie wydatkami Spółki
- Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu
- Znajomość procesu importu towarów z terenu UE i spoza UE, zasad wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów (WDT)
- Współpraca z audytorami
- Zapewnienie zgodności procesów księgowych i finansowych z aktualnymi przepisami prawa
- Identyfikowanie ryzyk finansowych
- Doradztwo z zakresu spraw finansowych
- Wdrożenie procesów w systemie księgowym ERP Enova365
- Raportowanie do Zarządu firmy
- Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji związanej z dostawami produktów przeznaczonych do sprzedaży
Nasze wymagania
- Minimum 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości
- Wcześniejsze doświadczenie w pracy w firmie zajmującej się nowoczesnymi technologiami – będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość polskich przepisów podatkowych, w szczególności ustawy o VAT i ustawy o rachunkowości – warunek konieczny
- Znajomość procedur i przepisów związanych z importem i eksportem produktów (w obrębie UE i spoza UE) – warunek konieczny
- Znajomość obsługi systemu Enova365 – będzie dodatkowym atutem
- Dobra znajomość języka angielskiego (B1-B2 warunek konieczny)
- Mile widziana znajomość języka chińskiego i doświadczenie w pracy z Azjatami
- Samodzielność, otwartość, komunikatywność, odpowiedzialność
- Optymizm i podejście „can-do”
- Wcześniejsze doświadczenie w tworzeniu procesów księgowych od podstawy – będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
- Pracę w firmie będącej liderem w branży wysokich technologii
- Przyjazną atmosferę pracy w gronie najlepszych specjalistów z branży
- Samodzielność w działaniu
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (od zaraz)
- Opiekę medyczną w Medicover i kartę sportową Multisport finansowaną przez Pracodawcę
- Wysokiej jakości narzędzia pracy
- Zniżki pracownicze na produkty vivo
- Partnerskie podejście do pracy
- Praca odbywać się będzie w siedzibie firmy mieszczącej się w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie w wybranymi kandydatami.
Rozmowy rekrutacyjne prowadzone będą w formie stacjonarnej lub online, część spotkania może odbyć się w języku angielskim.
TOP ENTERPRISE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
W związku z wejściem nowej marki vivo na rynek polski, poszukujemy Księgowego/Księgowej z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu pełnej obsługi księgowo-finansowej Spółki, zapewniając zgodność wszystkich procesów z polskimi przepisami.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za samodzielne prowadzenie pełnej księgowości Spółki.
Poszukujemy osoby odpowiedzialnej, otwartej na poszukiwanie najlepszych rozwiązań, nie bojącej się wyzwań związanych z tworzeniem procesów finansowych w nowo powstałej Spółce.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
