GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Kierownik działu Finansowego (Finance Manager)
Miejsce pracy: WrocławTwój zakres obowiązków
- osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za kompleksowe prowadzenie procesów kontrolingowych w spółce,
- opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie narzędzi kontrolingowych umożliwiających efektywne zarządzanie finansami spółki,
- sporządzanie budżetów, prognoz finansowych oraz analiz odchyleń,
- kontrola realizacji założeń finansowych i kosztowych oraz raportowanie wyników do Zarządu i inwestorów,
- współpraca z działem księgowości oraz audytorami zewnętrznymi w zakresie przygotowania sprawozdań finansowych,
- identyfikacja obszarów optymalizacji kosztowej oraz opracowywanie rekomendacji usprawniających procesy finansowe,
- analiza rentowności projektów oraz wsparcie merytoryczne przy podejmowaniu strategicznych decyzji finansowych,
- tworzenie standardów raportowania oraz bieżące dostosowywanie narzędzi kontrolingowych do zmieniających się warunków rynkowych.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowana specjalizacja: finanse i rachunkowość),
- Minimum 7 lat doświadczenia zawodowego w dziale finansowym w firmie (preferowane doświadczenie w kontrolingu finansowym),
- Doświadczenie zawodowe preferowane w firmach produkcyjnych,
- Umiejętność praktycznego stosowania zasad sprawozdawczości finansowej,
- Doświadczenie w planowaniu i monitorowaniu budżetu i planów finansowych spółki,
- Doświadczenie w analizach rentowności różnych obszarów działalności firmy (np. produktów, kanałów dystrybucji, klientów, zakupów),
- Doświadczenie w prowadzeniu szczegółowej analityki kosztów projektów oraz analizy opłacalności inwestycji,
- Bardzo dobre umiejętności analityczne i numeryczne,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2),
- Biegła znajomość MS Excel oraz pozostałych aplikacji pakietu MS Office,
- Praktyczna znajomość programów finansowo-księgowych.
- Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej współpracy z właścicielami firmy,
To oferujemy
- Samodzielne stanowisko pracy, dające realny wpływ na funkcjonowanie i rozwój spółki,
- Bezpośrednią współpracę z Zarządem Spółki i udział w kreowaniu działań o charakterze strategicznym,
- Możliwość pracy z właścicielami tj. inwestorem finansowym o wieloletnim doświadczeniu,
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i usprawnień w obszarze finansów i kontrolingu,
- Rozwój zawodowy – udział w projektach inwestycyjnych, możliwość dalszego rozwoju kompetencji.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- kawa / herbata
- napoje
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez FAM S.A. z siedzibą we Warszawie przy ul. Burakowska 5/7, 01-066 Warszawa zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnej i przyszłej rekrutacji.
FAM SPÓŁKA AKCYJNA
FAM SA. jest spółką świadcząca usługi w zakresie zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych poprzez cynkowanie ogniowe. Aktualnie spółka prowadzi działalność w pięciu lokalizacjach: we Wrocławiu, Rawie Mazowieckiej, Opolu, Wieluniu oraz Obornikach. Wszystkie zakłady zaliczają się do najnowocześniejszych obiektów tego typu w kraju i charakteryzują się wysoką wydajnością oraz jakością świadczonych usług.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez FAM S.A. z siedzibą w: ul. Burakowska 5/7, 01-066 Warszawa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: administrator@famgk.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
