GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Administrator sieci
Miejsce pracy: WrocławTechnologie, których używamy
Wymagane
- VLAN
- STP
- bridging VRF
- PBR
- IT/OT
- CLI
- sieci komputerowe
- routing
- switching
Mile widziane
- Ansible
- Python
- ICS
- SCADA
System operacyjny
- Windows
- Linux
Twój zakres obowiązków
- Administracja i utrzymywanie infrastruktury sieciowej IT oraz OT firmy i naszych klientów (LAN/WAN, VPN, VLAN, VRF, PBR, Wi-Fi, firewall, IDS/IPS)
- Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi (DYNACON, Cisco, SIEMENS i inne)
- Monitorowanie wydajności i bezpieczeństwa sieci, reagowanie na incydenty i awarie
- Projektowanie infrastruktury sieciowej IT oraz OT
- Optymalizowanie konfiguracji w celu przekazania zdarzeń do systemów cyberbezpieczeństwa
- Projektowanie i wdrażanie rozwiązań sieciowych, w tym nowoczesnych SDN oraz własnych technologii DYNACON
- Przeprowadzanie audytów bezpieczeństwa oraz oceny konfiguracji infrastruktury sieciowej
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne (informatyka, telekomunikacja, elektronika)
- Min. 2 lat doświadczenia w administracji sieciami komputerowymi
- Bardzo dobra znajomość protokołów i technologii sieciowych (routing, switching, warstwy 2–7 OSI).
- Umiejętność konfiguracji urządzeń zarządzalnych
- Umiejętność rozwiązywania problemów i incydentów w dynamicznym środowisku
- Znajomość podstaw bezpieczeństwa sieci i systemów monitoringu
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej w języku angielskim
- Umiejętność przygotowywania i dokumentowania przypadków użycia
- Kreatywność oraz proaktywność
- Prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność
Mile widziane
- Certyfikaty branżowe w zakresie sieci CCNA, CCNP lub równoważne.
- Doświadczenie w automatyzacji sieci (np. Ansible, Python, )
- Wiedza z obszaru bezpieczeństwa OT (ICS/SCADA)
- Uprawnienia SEP
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w firmie specjalizującej się w IT/OT i cyberbezpieczeństwie
- Realną ścieżkę rozwoju: Administrator Sieci → Starszy Administrator → Specjalista IT/OT → Ekspert
- Dostęp do laboratoriów i nowoczesnych narzędzi
- Pracę przy projektach mających wpływ na bezpieczeństwo infrastruktury krytycznej
- Atrakcyjny system premiowy oraz możliwość udziału w rozwoju firmowych produktów
- Prywatny, strzeżony parking
- Wydarzenia integracyjne, konferencje, firmowy ogród i strefę relaksu
- Świetną atmosferę i brak korporacyjnych barier
- Niepowtarzalne możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia w różnorodnych infrastrukturach.
- Możliwość szkolenia oraz certyfikacji
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- paczki świąteczne
- możliwość uzyskania uprawnień
O nas
DYNACON to polska firma z wieloletnim doświadczeniem, uznana jako lider cyberbezpieczeństwa przemysłowego (OT). Dostarczamy urządzenia sieciowe, systemy zabezpieczeń i tworzymy dedykowane rozwiązania IT/OT, które chronią infrastrukturę krytyczną w Polsce i Europie. Nasze technologie są obecne w wielu zakładach przemysłowych, a zespoły DYNACON realizują projekty mające realny wpływ na bezpieczeństwo państwa i przemysłu. Oferowane rozwiązania posiadają certyfikację Common Criteria i są uznane na rynku. Wyznaczamy standardy bezpieczeństwa oraz aktywnie szerzymy świadomość o cyberzagrożeniach – zarówno wśród klientów, jak i w przestrzeni publicznej.
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO, informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dynacon Sp. z o.o. z siedzibą w Kątach Wrocławskich przy ul. Wrzosowa 2 2) Na podstawie obowiązujących przepisów z Administratorem Pani/Pana danych osobowych można kontaktować się: • listownie na adres: Dynacon Sp. z o.o., ul. Wrzosowa 2, 55-080 Kąty Wrocławskie • telefonicznie: +48 71 307 51 73 • mailowo: kancelaria@dynacon.pl 3) Dane osobowe pozyskane w trakcie realizacji Umowy Pani/Pana będą przetwarzane w następujących celach: • w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust.1f RODO); • w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust.1f RODO); • w celu przekazania podmiotom współpracującym na podstawie uzyskanej zgody (art. 6 ust.1a RODO), • w celu wprowadzenia do systemu reklamy (marketing bezpośredni), na podstawie uzyskanej zgody (art. 6 ust.1a RODO), 4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest: • niezbędność do zawarcia i wykonania Umowy, • konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), • niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5) Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane: • podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie ( w tym stronie Umowy i Podwykonawcą) oraz • organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną. 6) Pani/Pana dane nie będą przekazane do państw trzecich. 7) Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: • czasu obowiązywania Umowy, • przepisy prawa, które mogą nas obligować do przetwarzania danych przez określony czas, • okres, który jest niezbędny do obrony naszych interesów. 8) Ponadto, informujemy, że ma Pani/Pan prawo do: • dostępu do swoich danych osobowych, • żądania sprostowania swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, • żądania usunięcia swoich danych osobowych, w szczególności w przypadku cofnięcia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie, gdy nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania, • żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację, w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu czy też na potrzeby marketingu bezpośredniego, • przenoszenia swoich danych osobowych, • wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9) W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Zgodę może Pani/Pan wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny bądź adres e-mailowy. 10) Informujemy, że nie korzystamy z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
