GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
87212690

Branża:
Doradztwo/Konsulting

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, łódzkie, Łódź

Ważne do:
2025-09-13

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Finance Manager
Miejsce pracy: ŁódźRekrutujemy dla
Rekrutujemy dla Klienta, który jest wiodącym światowym producentem innowacyjnych produktów i rozwiązań w zakresie opakowań do żywności. Jesteśmy wsparciem w poszukiwaniach Kandydatów i Kandydatek na stanowisko Finance Managera.
Jako HSS Work jesteśmy łódzką firmą rekrutacyjną działającą na terenie całej Polski. Nasze biuro znajduje się w centrum Łodzi, przy ulicy Piotrkowskiej. Prowadzimy projekty dla takich branż jak: przemysł, logistyka, e-commerce, sprzedaż, marketing, budownictwo oraz IT.
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie pełnej księgowości oraz rachunkowości finansowej i zarządczej zgodnie z przepisami prawa
- nadzór nad procesem zamknięcia miesiąca, kwartału i roku
- przygotowywanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i raportów zarządczych
- obsługa ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia oraz rozliczeń VAT
- analiza należności, zobowiązań i płatności oraz nadzór nad płynnością finansową
- opracowywanie budżetu rocznego, kwartalne weryfikacje prognoz
- kontrola kosztów, badanie rentowności, analiza cen i wydajności w odniesieniu do planów biznesowych
- raportowanie wyników i przedstawianie rekomendacji dla kadry zarządzającej
- doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji, optymalizacji kosztów i polityki finansowej
- monitorowanie zgodności sprawozdawczości finansowej i podatkowej ze standardami oraz inicjowanie działań usprawniających
- udział w kluczowych projektach biznesowych oraz wspieranie kadry zarządzającej w podejmowaniu decyzji
Wymagania pracodawcy
- doświadczenie na podobnym stanowisku zdobyte w firmie produkcyjnej lub w spółce o strukturach międzynarodowych – min. 3 lata
- wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia)
- język angielski umożliwiający swobodną komunikację
- wiedza z obszaru finansów, księgowości oraz rachunkowości
- praktyczna wiedza z zakresu ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych i sprawozdawczości finansowej
- doświadczenie w raportowaniu do grup kapitałowych i przygotowywaniu analiz zarządczych
- znajomość programu Comarch Optima
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w środowisku międzynarodowym
Pracodawca oferuje
- stabilne zatrudnienie w organizacji stawiającej na rozwój i wdrażanie nowych technologii
- samodzielną i strategiczną rolę z realnym wpływem na decyzje biznesowe
- atrakcyjne warunki finansowe
- udział w projektach rozwojowych i inwestycyjnych
- ubezpieczenie grupowe
- dofinansowanie do karty MultiSport
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.