GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Starszy specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
Główne odpowiedzialności:
• przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym udział w pracach komisji przetargowych oraz opracowywanie dokumentacji pod względem formalno-prawnym;
• przygotowywanie i przeprowadzanie zapytań ofertowych;
• prowadzenie rejestru zamówień publicznych powyżej 130 000 zł netto;
• prowadzenie rejestru zapytań ofertowych prowadzonych przez Dział Administracji i Zamówień Publicznych;
• opracowywanie planu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego aktualizacji;
• prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych;
• udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym.
Charakterystyka pracy:
• przygotowywanie i prowadzenie od strony formalno-prawnej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym udział w pracach komisji przetargowych, opracowywanie dokumentacji dot. zamówień publicznych pod względem formalno-prawnym, przygotowanie ogłoszeń i protokołów właściwych dla danego typu postępowania, udzielanie wykonawcom wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji warunków zamówienia, przygotowanie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie oceny ofert lub propozycji unieważnienia postępowania, przygotowanie protokołów z posiedzeń komisji przetargowej, prowadzenie korespondencji z wykonawcami, przygotowywanie projektów umów zawieranych z wykonawcami wyłonionymi w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, analizowanie i rozpatrywanie protestów wnoszonych w trakcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
• przygotowywanie pod względem formalno-prawnym zapytań ofertowych w oparciu o wewnętrzne procedury, w tym opracowanie dokumentacji pod względem formalno-prawnym, udzielanie wyjaśnień dotyczących treści zapytania ofertowego, formalno-prawna ocena ofert, przygotowanie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert lub propozycji unieważnienia postępowania, prowadzenie korespondencji z wykonawcami;
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi SCSAW w zakresie zamówień publicznych oraz w zakresie realizacji umów;
• ocena i opiniowanie wniosków o udzielnie zamówienia publicznego w zakresie zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
• weryfikacja i opracowywanie merytoryczne faktur dot. zamówień publicznych powyżej 130 000 zł netto w zakresie zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
• praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy.
Nasze wymagania
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie i staż pracy: wykształcenie i staż pracy: wykształcenie średnie i 5 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i 3 letni staż pracy.
Mile widziane
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- wykształcenie wyższe z zakresu administracji, prawa;
- ukończone studia podyplomowe / kursy z zakresu zamówień publicznych;
- doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej;
- znajomość przepisów prawa związanych ze stanowiskiem;
- znajomość pakietu Office w szczególności (Word, Excel);
- odpowiedzialność, dociekliwość;
- samodzielność w działaniu;
- dokładność, bardzo dobra organizacja pracy;
To oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
Etapy rekrutacji
- pierwszy etap - ocena formalna złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań niezbędnych,
- drugi etap - test wiedzy dot. tematyki wynikającej z zakresu zadań oraz przepisów prawa związanych ze stanowiskiem,
- trzeci etap-rozmowa kwalifikacyjna
Wymagane dokumenty i oświadczenia
• curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
• list motywacyjny,
• kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych albo świadectwo ukończenia szkoły średniej),
• kserokopia świadectw pracy/zaświadczenia od aktualnego pracodawcy o posiadaniu wymaganego stażu pracy,
• własnoręcznie podpisane oświadczenie: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji,
• dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga:
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 21.08.2025 r.
Oferty niekompletne lub niespełniające wymagań niezbędnych bądź dostarczone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
Praca w budynku SCSAW przy ulicy Rozbrat 26, Warszawa oraz w terenie. Praca na pełny etat, praca w podstawowym systemie czasu pracy, wykonywanie prac biurowych, obsługa podstawowych urządzeń biurowych, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Do budynku prowadzi wejście od strony ul. Rozbrat przystosowane do potrzeb
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
