GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
86244444

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
od 2 630 PLN

Lokalizacja:
Polska, małopolskie, gorlicki, Gorlice

Ważne do:
2025-08-22

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Obowiązki:
1) Przyjmowanie osób zgłaszających się do GOIK, w tym przeprowadzanie wstępnej diagnozy sytuacji problemowej/kryzysu klientka/klientki w celu ustalenia planu pomocy i jego realizatorów.
2) Świadczenie na rzecz klienta GOIK pracy socjalnej mającej na celu pomoc osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do samodzielnego pełnienia odpowiednich ról społecznych.
3) Przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych, w tym na potrzeby innych jednostek organizacyjnych pomocy społecznej.
4) Organizowanie systemu wsparcia dla osób i rodzin korzystających z tymczasowego schronienia w hostelu GOIK.
5) Organizowanie życia społeczności korzystającej ze schronienia, w tym m.in.: organizowanie usług pralniczych, dokonywanie drobnych zakupów brakującego wyposażenia hostelu.
6) Towarzyszenie klientowi korzystającemu ze schronienia, na jego prośbę, podczas rozmów z rodziną, instytucjami lub podczas załatwiania spraw w urzędach oraz pomoc w odzyskaniu dokumentów, rzeczy osobistych
z miejsca zamieszkania.
7) Prowadzenie poradnictwa rodzinnego obejmującego problemy funkcjonowania rodziny.
8) Organizowanie i prowadzenie zajęć, pogadanek i prelekcji.
9) Organizowanie i prowadzenie grup wsparcia.
10) Opracowanie i realizowanie programów profilaktycznych oraz podejmowanie innych działań pre interwencyjnych.
11) Podejmowanie, w uzasadnionych sytuacjach, interwencji w środowisku zgodnie z występującymi potrzebami.
12) Udzielanie wsparcia w formie telefonicznej.
13) Współpraca z Sądem, Policją, służbą zdrowia, strażami, ośrodkami pomocy społecznej i innymi podmiotami, w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej i wsparcia rodziny.
14) Udzielanie osobom zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących im prawach i uprawnieniach oraz o dostępnych formach pomocy.
15) Prowadzenie dokumentacji klientów GOIK, w tym kart udzielonego wsparcia, w celu ewidencjonowania i monitorowania procesu pomocy.
16) Obsługa systemu monitoringu wizyjnego.
17) Przestrzeganie przepisów i procedur wewnętrznych GOIK.
18) Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie realizowanych zadań.
19) Wykonywanie innych czynności zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i umiejętnościami zleconych doraźnie przez kierownika GOIK.
2) Świadczenie na rzecz klienta GOIK pracy socjalnej mającej na celu pomoc osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do samodzielnego pełnienia odpowiednich ról społecznych.
3) Przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych, w tym na potrzeby innych jednostek organizacyjnych pomocy społecznej.
4) Organizowanie systemu wsparcia dla osób i rodzin korzystających z tymczasowego schronienia w hostelu GOIK.
5) Organizowanie życia społeczności korzystającej ze schronienia, w tym m.in.: organizowanie usług pralniczych, dokonywanie drobnych zakupów brakującego wyposażenia hostelu.
6) Towarzyszenie klientowi korzystającemu ze schronienia, na jego prośbę, podczas rozmów z rodziną, instytucjami lub podczas załatwiania spraw w urzędach oraz pomoc w odzyskaniu dokumentów, rzeczy osobistych
z miejsca zamieszkania.
7) Prowadzenie poradnictwa rodzinnego obejmującego problemy funkcjonowania rodziny.
8) Organizowanie i prowadzenie zajęć, pogadanek i prelekcji.
9) Organizowanie i prowadzenie grup wsparcia.
10) Opracowanie i realizowanie programów profilaktycznych oraz podejmowanie innych działań pre interwencyjnych.
11) Podejmowanie, w uzasadnionych sytuacjach, interwencji w środowisku zgodnie z występującymi potrzebami.
12) Udzielanie wsparcia w formie telefonicznej.
13) Współpraca z Sądem, Policją, służbą zdrowia, strażami, ośrodkami pomocy społecznej i innymi podmiotami, w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej i wsparcia rodziny.
14) Udzielanie osobom zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących im prawach i uprawnieniach oraz o dostępnych formach pomocy.
15) Prowadzenie dokumentacji klientów GOIK, w tym kart udzielonego wsparcia, w celu ewidencjonowania i monitorowania procesu pomocy.
16) Obsługa systemu monitoringu wizyjnego.
17) Przestrzeganie przepisów i procedur wewnętrznych GOIK.
18) Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie realizowanych zadań.
19) Wykonywanie innych czynności zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i umiejętnościami zleconych doraźnie przez kierownika GOIK.
Dodatkowe informacje:
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach (pokój nr 5), ul. Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, z dopiskiem Pracownik socjalny GOIK lub przesłać na adres jednostki, w terminie do dnia 22 sierpnia 2025 r. do godz. 11.00
Szczegółowa oferta pracy na stronie www.pcpr.gorlice.pl.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach (pokój nr 5), ul. Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, z dopiskiem Pracownik socjalny GOIK lub przesłać na adres jednostki, w terminie do dnia 22 sierpnia 2025 r. do godz. 11.00
Szczegółowa oferta pracy na stronie www.pcpr.gorlice.pl.
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
jedna zmiana
System wynagradzania:
czasowy ze stawką miesięczną
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Powiatowy Urząd Pracy.
Kontakt:
Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach
Sposob aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Adres urzędu pracy:
Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Osoba do kontaktu ze strony urzędu:
Justyna Obrzut
Język aplikacji:
polski
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach
Sposob aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Adres urzędu pracy:
Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Osoba do kontaktu ze strony urzędu:
Justyna Obrzut
Język aplikacji:
polski