GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Key Account Manager ds. kanału convenience/proximity (FMCG)
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Nawiązanie współpracy z kluczowym klientem w ciągu pierwszych 3–6 miesięcy;
- Analiza potrzeb klienta oraz dostosowywanie oferty produktowej;
- Wdrożenie uzgodnionej strategii wejścia na półkę;
- Samodzielne prowadzenie negocjacji warunków handlowych;
- Utrzymywanie relacji z osobami decyzyjnymi klienta (działy zakupów, kategorii, logistyki, operacji);
- Realizacja planów sprzedaży oraz wdrażanie polityki handlowej firmy, z uwzględnieniem miesięcznych, kwartalnych i rocznych celów sprzedażowych;
- Planowanie, opracowanie i realizacja dedykowanych działań promocyjnych, dopasowanych do specyfiki oraz mechaniki działania klienta, z uwzględnieniem jego oczekiwań, we współpracy z działem marketingu oraz kategoriami po stronie sieci;
- Zarządzanie budżetem handlowym oraz optymalizacja kosztów operacyjnych, z naciskiem na efektywność działań promocyjnych i rentowność współpracy z klientem;
- Monitorowanie trendów rynkowych oraz działań konkurencji, z uwzględnieniem specyfiki klienta i rotacji produktowej;
- Analiza wyników i raportowanie postępów zarządowi.
Nasze wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze sieci handlowych, w tym praktyczna współpraca z liderem w kanale convenience;
- Gotowe relacje i rozumienie realiów funkcjonowania tej organizacji;
- Umiejętność poruszania się po złożonych strukturach decyzyjnych;
- Silne zdolności negocjacyjne, strategiczne i relacyjne;
- Nastawienie na rezultat, samodzielność i elastyczność w działaniu;
To oferujemy
- Realny wpływ – Twoim zadaniem jest nawiązać współpracę z klientem;
- Możliwość rozszerzenia zakresu odpowiedzialności o inne sieci po realizacji głównego celu;
- Umowa o pracę
- Pakiet narzędzi pracy (samochód, telefon, laptop);
- Pełen pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, lunch w biurze, samochód do użytku prywatnego);
- Pracę w firmie, która łączy międzynarodowy zasięg z lokalną decyzyjnością
- Stabilne zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w ambitnym, pełnym wyzwań środowisku
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
Roshen Europe Sp. z o.o.
ROSHEN to jedna z wiodących marek słodyczy w Europie Środkowo-Wschodniej. Od ponad 25 lat z sukcesem rozwijamy sprzedaż w kanale nowoczesnym oraz eksportujemy nasze produkty do ponad 70 krajów świata. W Polsce działamy aktywnie od 10 lat, koncentrując się na współpracy z sieciami detalicznymi i nowoczesnymi.
W związku z ambitnym celem biznesowym — nawiązania współpracy z liderem w kanale convenience — poszukujemy doświadczonego Key Account Managera, który posiada konkretne relacje, zrozumienie struktur i doświadczenie w pracy z tym klientem. Projekt ma charakter strategiczny i może zostać rozwinięty na inne sieci w zależności od wyników.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez ROSHEN EUROPE sp. z o.o. z siedzibą w: Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@roshen-europe.com.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
