GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Michałowice (pow. pruszkowski)Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami na poziomie krajowym, zapewniając strategiczne doradztwo i partnerskie podejście biznesowe.
- Regularne wizyty u klientów – budowanie długofalowych relacji, monitorowanie potrzeb i jakości współpracy na miejscu.
- Identyfikacja potrzeb biznesowych klientów oraz inicjowanie i wdrażanie rozwiązań wspierających rozwój sprzedaży (w tym działania cross- i up-sellingowe).
- Odpowiedzialność za negocjowanie warunków handlowych, przygotowywanie ofert oraz nadzór nad realizacją zamówień i dokumentacją sprzedażową.
- Analiza danych sprzedażowych oraz dbanie o aktualność i jakość informacji w systemach CRM.
- Koordynacja działań wewnętrznych (np. z działem marketingu, logistyki, finansów), aby zapewnić wysoki poziom obsługi kluczowych klientów.
- Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami, prowadzenie spotkań statusowych i prezentowanie wyników współpracy.
- Współpraca z międzynarodowymi zespołami oraz centralą w zakresie wypracowywania wspólnych strategii dla kluczowych klientów.
Podział czasu pracy
- 30% Praca w biurze
- 70% Wizyty u klientów
Nasze wymagania
- Swoboda i pewność w prowadzeniu rozmów handlowych z klientami B2B, także na poziomie technicznym.
- Doświadczenie w zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami oraz prowadzeniu negocjacji.
- Gotowość do częstych podróży służbowych po całej Polsce – praca z klientem odbywa się głównie w terenie.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym codzienną współpracę z zespołami w Europie.
- Wysoki poziom kultury osobistej, umiejętność budowania długofalowych relacji i zaufania.
- Umiejętność pracy zespołowej i dzielenia się wiedzą – stawiamy na wspólne cele, nie indywidualne „wyścigi”.
Mile widziane
- Wykształcenie techniczne lub znajomość produktów przemysłowych.
To oferujemy
- Autonomia w działaniu – wierzymy, że ludzie potrafią odpowiedzialnie zarządzać swoimi zadaniami, a rolą lidera jest zapewnienie wsparcia i mentoringu.
- Stabilne i przejrzyste zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowym koncernie z ponad 30-letnią tradycją.
- Atrakcyjny system bonusowy oparty na trzech filarach, zapewniający dodatkowe korzyści finansowe.
- Rozwój osobisty oparty na praktycznej edukacji – nauczymy Cię zasad ochrony środowiska i ppoż. w przemyśle, zgodnie z polskimi i europejskimi przepisami prawa.
- Możliwość udziału w programie międzynarodowej wymiany pracowniczej – jesteśmy obecni w aż 26 krajach!
- Szansa na dalszy rozwój i awanse – dynamicznie się rozwijamy i rozbudowujemy nasze struktury.
- Faktycznie użyteczne benefity, w tym comiesięczne doładowanie 450 zł na kartę Edenred.
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- brak dress code’u
- karty przedpłacone
Szukamy doświadczonych specjalistów, którzy chcą dalej rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym przedsiębiorstwie, realizującym misję ochrony środowiska i zapewnienia bezpieczeństwa przemysłowego.
W związku z relokacją biura do Warszawy oraz dalszym rozwojem działalności, poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Managera, odpowiedzialnej za budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami w całej Polsce.
Kogo szukamy?
Szukamy fachowca, który posiada już doświadczenie w pracy z klientami B2B i potrafi samodzielnie prowadzić procesy handlowe – od rozpoznania potrzeb, przez ofertowanie, aż po finalizację współpracy.
Co jest dla nas kluczowe?
Naszym priorytetem w relacjach biznesowych jest zadowolenie i satysfakcja klienta. Szukamy osoby, która potrafi zbudować trwałą, partnerską relację opartą na zaufaniu, wiedzy i profesjonalizmie.
Jeśli chcesz mieć realny wpływ na rozwój naszej firmy, działać z najlepszymi i cenisz niezależność w pracy z klientem – zapraszamy do kontaktu!
"DENIOS" sp. z o.o.
DENIOS to międzynarodowy koncern z misją – dbamy o środowisko, bezpieczeństwo w przemyśle i jakość pracy. Nasze rozwiązania są stosowane na całym świecie, wszędzie tam, gdzie natura, przemysł i ludzie nas potrzebują.
Regularnie zdobywamy nagrody za nasze działania na rzecz ochrony środowiska i podnoszenia standardów jakości. Tworzymy innowacyjne systemy, które wspierają bezpieczeństwo w zakładach pracy, łącząc technologię z odpowiedzialnością.
Dla nas praca to więcej niż obowiązek – to przygoda pełna możliwości i poczucie, że to, co robimy, ma realny sens.
Dołącz do dynamicznie rozwijającego się polskiego oddziału DENIOS i zostań częścią zespołu lidera w branży ochrony środowiska. Razem możemy mieć aktywny wkład w poprawę bezpieczeństwa i tworzenie bardziej zrównoważonej przyszłości!
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez "DENIOS" sp. z o.o. z siedzibą w: Słoneczna 26, 05-816 Michałowice-Osiedle (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: ces@denios.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
