GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Key Account Manager / Kierownik Klientów Kluczowych
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Opieka nad powierzonymi klientami, utrzymywanie relacji z klientami, również na płaszczyźnie międzynarodowej,
- Analiza zapytań ofertowych, rozpoznanie potrzeb, doradztwo, negocjacje, sprzedaż, fakturowanie,
- Przygotowywanie cenników, ofert, prezentacji i innych materiałów dla klientów,
- Zamówienia materiałów dla klientów,
- Tworzenie planu sprzedażowego,
- Przygotowywanie i negocjowanie umów, propozycji zmian, aneksów,
- Zarządzanie przypisanym klientem pod kątem zgodności realizacji z kontraktem,
- Monitorowanie jakości obsługi operacyjnej,
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży,
- Wsparcie operacyjne przy realizacji zobowiązań kontraktowych,
- Wdrożenie nowych produktów i usług w zależności od potrzeb klienta,
- Raportowanie.
Nasze wymagania
- Trzy lata doświadczenie na podobnym stanowisku – znajomość zagadnień związanych z obszarem płatniczym/ bankowym,
- Wykształcenie wyższe,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2),
- Dobrze rozwinięte umiejętności, sprzedażowe, komunikacyjne i negocjacyjne,
- Poczucie odpowiedzialności za powierzony obszar – determinacja i konsekwencja działań,
- Samodzielność - zdolności organizacyjne,
- Pozytywna energia, komunikatywność i dynamizm w działaniu,
- Wysokie zorientowanie na potrzeby i wymagania klienta – tworzenie długotrwałych relacji,
- Orientacja na cel,
- Odpowiedzialność i rzetelność,
To oferujemy
- Ciekawą i rozwijającą pracę w dynamicznym międzynarodowym środowisku,
- Dofinansowanie do zajęć sportowych,
- Ubezpieczenie na życie,
- Prywatną opiekę medyczną w Medicover / Lux Med,
- Szkolenia oraz możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych,
- Zaplecze socjalne,
- Możliwość pracy zdalnej częściowo,
- Przyjazną atmosferę w pracy,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- owoce
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- napoje
- parking dla pracowników
Zainteresowany? Prześlij proszę swoją aplikację.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
TAG SYSTEMS Sp. z o.o.
TAG Systems to wiodące w Europie nowoczesne biuro personalizacji kart płatniczych, współpracujące z największymi organizacjami kartowymi, oferujące kompleksowe rozwiązania płatnicze dla sektora bankowego oraz FinTech. Jako część organizacji Tag Systems SA założonej w Andorze w 1999 roku, możemy zaoferować swoje usługi w Europie oraz na świecie, zapewniając niezrównaną elastyczność i szybki czas realizacji zleceń. Obecnie TAG Systems stanowi część grupy AustriaCard AG. Swoim pracownikom zapewniamy przyjazne środowisko pracy i wspieramy każdego, kto chce podejmować nowe wyzwania w naszej organizacji.
Poszukujemy doświadczonego Eksperta, najlepiej z branży płatniczej lub bankowej, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż oraz relacje z klientami i zapewni wysoki poziom obsługi operacyjnej.
Prosimy o dopisanie w CV niniejszej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TAG Systems Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
„Zgadzam się na przetwarzanie przez TAG Systems Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
