GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
85873595

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, śląskie, Tychy

Ważne do:
2025-08-05

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
I. Obowiązki na stanowisku pracy:
• odbieranie i opisywanie korespondencji Spółki, zarządzanie mailami,
• organizowanie i nadzorowanie płynnego obiegu dokumentów i informacji w firmie,
• dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
• prowadzenie rejestrów dokumentów,
• prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,
• przyjmowanie gości i obsługa spotkań Zarządu,
• przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego i Zarządu,
• dbanie o wizerunek i miejsce pracy.
II. Wymagania stawiane kandydatom:
• wykształcenie wyższe,
• łatwość operowania słowem mówionym i pisanym,
• znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• wysoka odporność na stres,
• podzielność uwagi/wielozadaniowość,
• nienaganna kultura osobista,
• biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych w tym pakietu Office,
• komunikatywność i umiejętność współpracy w dynamicznym otoczeniu,
• zaangażowanie, samodzielność, wykazywanie inicjatywy,
• budowanie dobrych relacji z ludźmi,
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
IV. Co oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• elastyczne godziny rozpoczęcia (pomiędzy 7:00 – 8:00) i zakończenia (pomiędzy 15:00 – 16:00) pracy,
• wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji,
• możliwość podnoszenia kwalifikacji,
• bogaty pakiet socjalny (min.: wczasy pod gruszą, dopłaty do wypoczynku dzieci, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dopłaty do karnetów rekreacyjno-sportowych oraz biletów na imprezy kulturalne i sportowe itp.),
• bezpłatne zapewnione miejsce parkingowe.
• odbieranie i opisywanie korespondencji Spółki, zarządzanie mailami,
• organizowanie i nadzorowanie płynnego obiegu dokumentów i informacji w firmie,
• dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
• prowadzenie rejestrów dokumentów,
• prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,
• przyjmowanie gości i obsługa spotkań Zarządu,
• przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego i Zarządu,
• dbanie o wizerunek i miejsce pracy.
II. Wymagania stawiane kandydatom:
• wykształcenie wyższe,
• łatwość operowania słowem mówionym i pisanym,
• znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• wysoka odporność na stres,
• podzielność uwagi/wielozadaniowość,
• nienaganna kultura osobista,
• biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych w tym pakietu Office,
• komunikatywność i umiejętność współpracy w dynamicznym otoczeniu,
• zaangażowanie, samodzielność, wykazywanie inicjatywy,
• budowanie dobrych relacji z ludźmi,
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
IV. Co oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• elastyczne godziny rozpoczęcia (pomiędzy 7:00 – 8:00) i zakończenia (pomiędzy 15:00 – 16:00) pracy,
• wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji,
• możliwość podnoszenia kwalifikacji,
• bogaty pakiet socjalny (min.: wczasy pod gruszą, dopłaty do wypoczynku dzieci, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dopłaty do karnetów rekreacyjno-sportowych oraz biletów na imprezy kulturalne i sportowe itp.),
• bezpłatne zapewnione miejsce parkingowe.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.