GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: WrocławTwój zakres obowiązków
- Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów
- Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej
- Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu
Nasze wymagania
- Minimum średnie wykształcenie
- Chęć nauki i rozwoju w branży finansowej
- Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta)
- Pozytywne nastawienie do sprzedaży
Mile widziane
- Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży
To oferujemy
- Wysokie premie miesięczne
- Pracę hybrydową (50% z domu, 50% z biura)
- Profesjonalne, w pełni płatne szkolenie wstępne – otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy w pełnej wysokości
- Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem: produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi klienta
- Możliwość współtworzenia grafiku
- Jasno określoną ścieżkę rozwoju i regularne podwyżki wynagrodzenia – pierwsza już po 3 miesiącach
- Prywatną opiekę medyczną, w pełni opłaconą przez pracodawcę
- Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz – karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)
- Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy - potwierdzone certyfikatem Top Employers
- Nowoczesne narzędzia do pracy również z domu – komputer, oprogramowanie, akcesoria
- Konkursy pracownicze z atrakcyjnymi nagrodami
- Idealny dojazd do pracy – centrum Wrocławia (ul. Traugutta 55)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
Co nas wyróżnia?
- W Banku Millennium promujemy talenty! Wspieramy rozwój, doceniamy zaangażowanie i stawiamy na wewnętrzne awanse. Jeśli szukasz miejsca, które daje realne możliwości kariery i oferuje stabilne zatrudnienie, jesteś w dobrym miejscu.
- Aż 99% menadżerów i specjalistów w naszym Contact Center rozpoczęło swoją karierę właśnie od tego stanowiska. To dowód na to, że oferujemy jasne ścieżki rozwoju i dostęp do wielu rekrutacji wewnętrznych.
- Najwyższa jakość - zdobywamy prestiżowe nagrody m.in. w konkursach Polish Contact Center Awards i Polish National Sales Awards w kategoriach: Najlepszy Zespół, Obsługa Klienta oraz Sprzedaż.
- Nagroda Złoty Bankier - za najlepszą wielokanałową jakość obsługi, przyznaną za empatię, autentyczne zrozumienie potrzeb klientów oraz skuteczne poszukiwanie rozwiązań.
- Złoty Grand Prix - nagroda przyznana nam drugi raz z rzędu za najlepszy system doskonalenia jakości rozmów oraz stosowanie najwyższych standardów zdalnej komunikacji z klientami.
- Jesteśmy certyfikowanym Top Employerem! Tworzymy wyjątkowe miejsce pracy oparte na wzajemnym szacunku i dobrej atmosferze. Angażujemy się również w działania społeczne i charytatywne, m.in. poprzez Fundację Banku Millennium oraz inicjatywy takie jak Our People: Save the Planet - akcję, która łączy pasję do sportu z pomocą innym.
Dziękując za Państwa zainteresowanie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Jeżeli nasza oferta jest dla Państwa interesująca prosimy o przesłanie aplikacji poprzez przycisk Aplikuj.
Realizując wymogi określone w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Bank Millennium posiada procedurę dotyczącą zgłaszania Informacji o naruszeniu prawa (zgłoszenia wewnętrzne). Szczegóły znajdziesz tutaj Informacja dla sygnalistów [https://www.bankmillennium.pl/documents/d/guest/informacja-dla-sygnalistow]
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.
Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millennium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
