GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84659285

Branża:
Marketing/Reklama/Public Relations

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Kraków

Ważne do:
2025-06-30

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Stanowisko: Grafik
Forma Zatrudnienia: B2B / Umowa o dzieło
Wymiar czasu: min 80h miesięcznie
Kim jesteśmy?
Planetary Metaverse Ltd to polska spółka technologiczna oferująca markom szereg rozwiązań pomagających im w dotarciu do grupy docelowej. Głównym produktem firmy na ten moment jest mobilna gra "Planetary" podobna do gier typu Roblox czy Fortnite, w której marki mogą uruchamiać kampanie marketingowe oparte na airdropach, dając graczom możliwość rywalizowania swoimi awatarami o realne nagrody do odebrania w rzeczywistym świecie.
Kogo poszukujemy?
Jeśli przed uruchomieniem Photoshopa, Canvy czy Figmy starasz się zrozumieć kto będzie odbiorcą Twojej grafiki oraz jaki efekt powinna ona wywołać, do jakiego typu działania chcesz skłonić widza - jesteś idealnym kandydatem! Jeśli oprócz wrodzonego talentu do poczucia estetyki, proporcji oraz idalnej kompozycji rozumiesz różnice w komunikacji B2B i B2C - jeśteś idealnym kandydatem. W tej roli ważna jest znajomość tworzenia treści na TikTok, Instagram (dla graczy mobilnych w wieku 10-20) LinkedIn i X (dawniej Twitter). Doświadczenie w branży gier lub na portalach gamingowych będzie dodatkowym atutem. Kandydat musi być kreatywny, innowacyjny, umiejący pracować pod presją, z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i dbałością o szczegóły.
Wymagania
● Atrakcyjne wizualnie portfolo pokazuące kreatyne przestawianie treśći
● Biegłość w oprogramowaniu takim jak: Canva, Photoshop (Figma - mile widziana)
Jak będzie wyglądać Twoja praca?
● Tworzenie wizualnie atrakcyjnych i skutecznych ofert handlowych dla marek zainteresowanych współpracą z Planetary.
● Projektowanie postów korporacyjnych na platformy takie jak LinkedIn i X (dawniej Twitter).
● Tworzenie kreatywnych elementów graficznych do wspierania treści produktowych i kampanii reklamowych na platformy konsumenckie, takie jak TikTok, Instagram i YouTube.
● Projektowanie broszur, prezentacji i innych materiałów wspierających działania sprzedażowe.
Jeżeli czujesz, że chcesz się rozwinąć i potrzebujesz miejsca by urzeczywistnić śmiałe wizje, napisz coś o sobie i dodaj linki do portfolio. Osoby zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu prosimy o przesyłanie swoich CV.
Forma Zatrudnienia: B2B / Umowa o dzieło
Wymiar czasu: min 80h miesięcznie
Kim jesteśmy?
Planetary Metaverse Ltd to polska spółka technologiczna oferująca markom szereg rozwiązań pomagających im w dotarciu do grupy docelowej. Głównym produktem firmy na ten moment jest mobilna gra "Planetary" podobna do gier typu Roblox czy Fortnite, w której marki mogą uruchamiać kampanie marketingowe oparte na airdropach, dając graczom możliwość rywalizowania swoimi awatarami o realne nagrody do odebrania w rzeczywistym świecie.
Kogo poszukujemy?
Jeśli przed uruchomieniem Photoshopa, Canvy czy Figmy starasz się zrozumieć kto będzie odbiorcą Twojej grafiki oraz jaki efekt powinna ona wywołać, do jakiego typu działania chcesz skłonić widza - jesteś idealnym kandydatem! Jeśli oprócz wrodzonego talentu do poczucia estetyki, proporcji oraz idalnej kompozycji rozumiesz różnice w komunikacji B2B i B2C - jeśteś idealnym kandydatem. W tej roli ważna jest znajomość tworzenia treści na TikTok, Instagram (dla graczy mobilnych w wieku 10-20) LinkedIn i X (dawniej Twitter). Doświadczenie w branży gier lub na portalach gamingowych będzie dodatkowym atutem. Kandydat musi być kreatywny, innowacyjny, umiejący pracować pod presją, z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i dbałością o szczegóły.
Wymagania
● Atrakcyjne wizualnie portfolo pokazuące kreatyne przestawianie treśći
● Biegłość w oprogramowaniu takim jak: Canva, Photoshop (Figma - mile widziana)
Jak będzie wyglądać Twoja praca?
● Tworzenie wizualnie atrakcyjnych i skutecznych ofert handlowych dla marek zainteresowanych współpracą z Planetary.
● Projektowanie postów korporacyjnych na platformy takie jak LinkedIn i X (dawniej Twitter).
● Tworzenie kreatywnych elementów graficznych do wspierania treści produktowych i kampanii reklamowych na platformy konsumenckie, takie jak TikTok, Instagram i YouTube.
● Projektowanie broszur, prezentacji i innych materiałów wspierających działania sprzedażowe.
Jeżeli czujesz, że chcesz się rozwinąć i potrzebujesz miejsca by urzeczywistnić śmiałe wizje, napisz coś o sobie i dodaj linki do portfolio. Osoby zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu prosimy o przesyłanie swoich CV.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.