Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

kprm

STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DS. PROWADZENIA POSTĘPOWAŃ W SPRAWACH NALEŻNOŚCI BUDŻETOWYCH ORAZ WINDYKACJI NALEŻNOŚCI WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETUODDZIAŁ REALIZACJI WYDATKÓW I DOCHODÓW BUDŻETOWYCH DYSPONENTA GŁÓWNEGO

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Drukuj Powrót

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
84474856
Branza
Branża:
Administracja Państwowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, warmińsko-mazurskie, Olsztyn
Zegar
Ważne do:
2025-06-23
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Obowiązki:

  • Prowadzi postępowania administracyjne dotyczące: udzielenia ulg w spłacie publicznoprawnych należności budżetowych, zwrotu dotacji udzielonej z budżetu wojewody wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem, pobranej nienależnie lub w nadmiernej wysokości, na podstawie przepisów ustawy o finansach publicznych oraz Ordynacji podatkowej.
  • Prowadzi postępowanie administracyjne w sprawach wstrzymania egzekucji administracyjnej, na podstawie przepisów ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
  • Rozpatruje wnioski o udzielenie pomocy de minimis w oparciu o wytyczne wspólnotowe dotyczące pomocy państwa w celu ratowania i restrukturyzacji zagrożonych przedsiębiorstw.
  • W przypadkach zastosowania ulgi w spłacie należności publicznoprawnych w postaci odroczenia terminu płatności bądź rozłożenia na raty, nalicza opłatę prolongacyjną, odsetki oraz sporządza harmonogram płatności rat i terminów płatności.
  • Prowadzi sprawy dotyczące ulg w spłacie należności cywilnoprawnych, na podstawie przepisów ustawy o finansach publicznych, przy zastosowaniu procedury prawa cywilnego. W tym celu zbiera, analizuje i ocenia zgromadzony materiał dowodowy, a następnie przygotowuje projekty umów, oświadczeń woli wierzyciela (wojewody, dyrektora generalnego urzędu wojewódzkiego) w tym zakresie.
  • Realizuje zadania z zakresu windykacji należności budżetowych. Podejmuje działania w celu niedopuszczenia do przedawnienia się należności i skutecznie je egzekwuje.
  • Wystawia dłużnikom upomnienia czy wezwania do zapłaty w zależności od rodzaju należności tj. czy publicznoprawna czy cywilnoprawna. W przypadku należności publicznoprawnych prowadzi egzekucje polegające na wystawianiu tytułów wykonawczych, podejmowaniu działań mających na celu poszukiwanie majątku dłużników poprzez np. występowanie do odpowiednich instytucji (np. sądy, ZUS, urzędy skarbowe).
  • Wydaje w imieniu Wojewody postanowień w sprawie zarzutów dłużników do prowadzonego postępowania egzekucyjnego oraz – w uzasadnionych przypadkach – sporządza zażalenia wierzyciela na postanowienia organów egzekucyjnych w celu wyjaśnienia spraw będących w toku postępowania egzekucyjnego.
  • Kontroluje stan należności budżetu Wojewody poprzez analizę terminowości dokonywanych wpłat i naliczanie odsetek od wpłat niedokonanych w terminie lub na koniec kwartału. Dokonuje przypisów i odpisów należności w księgach rachunkowych, rozlicza wpłaty należności. W przypadku wpłaty niepełnej, gdzie zastosowanie mają przepisy ordynacji podatkowej, wydaje postanowienia Wojewody o proporcjonalnym rozliczeniu wpłaty.
  • Informuje właściwe wydziały merytoryczne lub organy o ewentualnym braku wpłaty należności. W przypadku braku spłaty przygotowuje wniosek o wszczęcie postępowania egzekucyjnego.
  • Sporządza kwartalną informację o zaległościach w spłacie należności na potrzeby sprawozdawczości budżetowej. Sporządza sprawozdanie z operacji finansowych o stanie należności, celem dostarczenia bieżącej informacji do sprawozdawczości.

Dodatkowe informacje:

Oczekiwania względem kandydata:
wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:
  • wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania z zakresu :
  • - Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • - ustawa o finansach publicznych: Dział I. Zasady finansów publicznych, Dział III. Ustawa budżetowa;
  • - Ordynacja podatkowa - Dział III Zobowiązania podatkowe
  • - ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • - ustawa o służbie cywilnej
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

wymagania dodatkowe :
  • przeszkolenie w zakresie postępowania egzekucyjnego

Dodatkowe informacje o stanowisku:
Stanowisko: starszy inspektor wojewódzki
Do spraw: prowadzenia postępowań w sprawach należności budżetowych oraz windykacji należności
Komórka organizacyjna: Wydziale Finansów i Budżetu
Oddział realizacji wydatków i dochodów budżetowych dysponenta głównego
Warunki pracy:

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,


- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),


- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.


Dokumenty niezbędne
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty dodatkowe
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia

  • Inne informacje:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
    - pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    · Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;


    · Oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych


    · Oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisanie własnoręcznie


    · Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia


    · Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego


    · Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy


    · Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/praca-w-urzedzie oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;


    · Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;


    · Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;


    · Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/praca-w-urzedzie

    />

    · Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 5418 zł brutto.


    · Informuje się, że w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie obowiązuje zarządzenie nr 331 Wojewody Warmińsko-Mazurskiego z dnia 25 września 2024 r. w sprawie ustalenia wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie.




    Ilość oferowanych miejsc pracy:
    1

    Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
    Nie

    Kontakt:

    Dokumenty należy złożyć do:
    2025-06-23

    Miejsce składania dokumentów:
    W formie papierowej

    Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn (pok. 121)
    z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia oraz miejsce pracy)" na liście motywacyjnym


    Dane osobowe - klauzula informacyjna:

    1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach realizowanych zadań jest Wojewoda Warmińsko-Mazurski, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn.


    2. W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – email: iod@uw.olsztyn.pl


    3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej organizowanego na podstawie ustawy o służbie cywilnej.


    4. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, tj.: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.


    5. Inne Państwa dane osobowe, np. numer telefonu, adres mailowy, wizerunek (zdjęcie), przetwarzane będą na podstawie Państwa zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO – która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


    6. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególne ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne lub biometryczne, dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie – na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


    7. Informujemy, iż dane osobowe będą przetwarzane:


    a) przez okres niezbędny do realizacji procesu naboru:


    - jeśli Państwa kandydatura nie zostanie uwzględniona w protokole z naboru, Państwa oferty będą niszczone w ciągu miesiąca od dnia zakończenia naboru, za wyjątkiem ewentualnych oryginałów dokumentów, które będą odsyłane,


    - w przypadku uwzględnienia Państwa kandydatury w protokole z naboru Państwa dane osobowe będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wybranym po rozmowie kwalifikacyjnej, z zachowaniem przepisów dotyczących archiwizacji dokumentacji,


    b) do czasu odwołania zgody,


    c) w przypadku nawiązania stosunku pracy dane będą przetwarzane na podstawie Kodeksu Pracy i ustawy o służbie cywilnej.


    8. Informacje o odbiorcach danych:


    a) w przypadku spełnienia wymagań formalnych naboru, Państwa dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska będą upowszechniane w Biuletynie Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu,


    b) jeśli Państwa kandydatura zostanie uznana za najlepszą w procesie naboru, Państwa dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będą upowszechniane w Biuletynie Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego, na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Wojewódzkiego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.


    c) Państwa dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak operator pocztowy - Poczta Polska.


    9. Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.


    10. Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - w Warszawie, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.


    11. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.




    Polska, warmińsko-mazurskie, Olsztyn
    Następna
    Zobacz na mapie
    (otwiera nowe okno)
    Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy są ogłoszeniami o wolnych stanowiskach pracy w rozumieniu ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 z późń. zm.), oraz ustawy z dnia 30 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw ( Dz.U. 2016 poz. 34)
    Szukaj

    Newsletter

    Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

    • Praca i firma
      • Akcja Rekrutacja
      • Kreator CV
      • Własna firma
      • Kodeks Pracy
      • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
      • Autoposzukiwacz ogłoszeń
    • Urząd pracy
      • Rejestracja
      • Podnoszenie kwalifikacji
      • Wsparcie zatrudnienia
      • Świadczenia
    • Pracodawcy
      • Dotacje na zatrudnianie pracowników
      • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
      • Zatrudnianie cudzoziemców
      • Szkolenia i usługi rynku pracy
    • O nas
      • Organizator Centrum
      • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
      • O Portalu Zielona Linia
      • Zakres działalności (ETR)
      • Deklaracja dostępności
      • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
      • Regulamin Portalu
      • Polityka prywatności
      • Polityka Cookies
      • Klauzula informacyjna Social Media
      • Regulamin DSA
      • Usługi Zielonej Linii
      • Współpracuj z nami
      • Sewisy współpracujące
      • Centrum prasowe
    • Zielona Linia na Facebooku
    • Zielona Linia na Twitterze
    • Zielona Linia na You Tube
    • Zielona Linia na Instagramie

    Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

    Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
    Wróć do góry