GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84380277

Branża:
Sprzedaż

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, dolnośląskie, Bielany Wrocławskie

Ważne do:
2025-06-21

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Obecnie dla naszego Klienta MGS poszukujemy kandydatów na stanowisko Key Account Manager.
Zadania:
Obsługa zapytań ofertowych, zamówień, dostaw i komunikacji z klientami w całym procesie realizacji zamówień
Prognozowanie wzrostu produktów, eksploracja nowych rynków i monitorowanie konkurencji w celu podejmowania strategicznych decyzji
Automatyzacja narzędzi do analizy zapasów i prognozowania wspólnie z zespołem zakupów
Zarządzanie i aktualizacja baz danych klientów
Promowanie nowych produktów lub usług
Pozyskiwanie towarów spoza magazynu w celu spełniania wymagań klientów
Utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami
Reprezentowanie na targach i konferencjach (targi międzynarodowe 3 razy do roku)
Planowanie i realizacja wizyt u klientów (Polska, Czechy, Węgry, Rumunia, Turcja)
Brak aktywnych działań sprzedażowych i pozyskiwania klientów
Wymagania:
Min. 1-2 lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży i obsłudze klienta
Wykształcenie wyższe
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
Znajomość pakietu MS Office
Komunikatywność
Otwartość
Gotowość do wyjazdów służbowych
Oferta:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie o silnej pozycji na rynku
Tryb pracy stacjonarny przy 30% podróży
Szkolenia stanowiskowe w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Holandii
Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zadania:
Obsługa zapytań ofertowych, zamówień, dostaw i komunikacji z klientami w całym procesie realizacji zamówień
Prognozowanie wzrostu produktów, eksploracja nowych rynków i monitorowanie konkurencji w celu podejmowania strategicznych decyzji
Automatyzacja narzędzi do analizy zapasów i prognozowania wspólnie z zespołem zakupów
Zarządzanie i aktualizacja baz danych klientów
Promowanie nowych produktów lub usług
Pozyskiwanie towarów spoza magazynu w celu spełniania wymagań klientów
Utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami
Reprezentowanie na targach i konferencjach (targi międzynarodowe 3 razy do roku)
Planowanie i realizacja wizyt u klientów (Polska, Czechy, Węgry, Rumunia, Turcja)
Brak aktywnych działań sprzedażowych i pozyskiwania klientów
Wymagania:
Min. 1-2 lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży i obsłudze klienta
Wykształcenie wyższe
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
Znajomość pakietu MS Office
Komunikatywność
Otwartość
Gotowość do wyjazdów służbowych
Oferta:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie o silnej pozycji na rynku
Tryb pracy stacjonarny przy 30% podróży
Szkolenia stanowiskowe w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Holandii
Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Oferta dotyczy pracy stałej.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.