GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84379474

Branża:
Finanse/Ekonomia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, opolskie, Kluczbork

Ważne do:
2025-06-21

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Biuro rachunkowe z siedzibą w Kluczborku poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. kadr i płac
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa kadrowa i płacowa klientów biura rachunkowego
- Samodzielne sporządzanie list płac,
- Przygotowywanie dokumentów do umów o pracę i cywilnoprawnych
- Sporządzanie i wysyłanie miesięcznych oraz rocznych deklaracji i informacji do ZUS, US, PFRON oraz GUS;
- Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników
- Ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Klientów
- Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami biura
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżony zakresie obowiązków min. 2 lata
- Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, PPK
- Praktyczna znajomość naliczania wynagrodzeń
- Znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy
- Sumienność, dokładność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Oferujemy:
- Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Szkolenie wewnętrzne i zewnętrzne
- Interesującą i dającą możliwość rozwoju pracę
- Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków – laptop, telefon, samochód
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
Specjalista ds. kadr i płac
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa kadrowa i płacowa klientów biura rachunkowego
- Samodzielne sporządzanie list płac,
- Przygotowywanie dokumentów do umów o pracę i cywilnoprawnych
- Sporządzanie i wysyłanie miesięcznych oraz rocznych deklaracji i informacji do ZUS, US, PFRON oraz GUS;
- Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników
- Ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Klientów
- Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami biura
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżony zakresie obowiązków min. 2 lata
- Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, PPK
- Praktyczna znajomość naliczania wynagrodzeń
- Znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy
- Sumienność, dokładność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Oferujemy:
- Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Szkolenie wewnętrzne i zewnętrzne
- Interesującą i dającą możliwość rozwoju pracę
- Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków – laptop, telefon, samochód
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.