GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84382226

Branża:
Finanse/Ekonomia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-06-21

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Kontroler jakości (sprzedaż tel.)
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Odsłuch i ocena rozmów prowadzonych przez Doradców Call Center zgodnie z kartą oceny jakości
- Monitorowanie zgodności rozmów z obowiązującymi standardami i procedurami
- Słuchanie i analizowanie rozmów w celu podniesienia jakości oraz identyfikacja obszarów wymagających poprawy
- Testowanie skryptów rozmów i procedur obsługi klienta
- Wsparcie zespołu w bieżącej optymalizacji procesów sprzedaży
- Udział w spotkaniach projektowych
- Przyjmowanie i przekazywanie informacji zwrotnych
- Sporządzanie raportów dotyczących obsłużonych spraw
- Wsparcie w organizacji dokumentacji i archiwizacji
Nasze wymagania
- Umiejętności komunikacyjne: efektywna komunikacja, aktywne słuchanie, odporność na stres, budowanie pozytywnej relacji
- Chęć rozwoju i zdobywania wiedzy
- Otwartość i umiejętność pracy w zespole
- Zaangażowanie, dociekliwość, dokładność i inicjatywa w działaniu
- Dostępność minimum 40 godzin tygodniowo
- Dobre poczucie humoru :)
Mile widziane
- Obsługa narzędzi i systemów call center
To oferujemy
- długoterminową współpracę z jednym z największych ubezpieczycieli w Polsce,
- kompleksowe szkolenie i wsparcie – wszystkiego Cię nauczymy!
- możliwość dalszego rozwoju – stawiamy na awanse wewnętrzne,
- współpracę w systemie hybrydowym (tydzień z biura/tydzień z domu),
- elastyczny harmonogram,
- umowę od pierwszego dnia szkolenia i indywidulane podejście (zaczynasz od umowy zlecenie, ale możesz przejść na umowę o pracę),
- atrakcyjne wynagrodzenie – im dłużej jesteś z nami tym więcej możesz zarobić,
- świetną atmosferę - tworzymy to miejsce wspólnie!
Benefity
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- dni zdrowia
- Program Płatnych Poleceń nowych konsultantów
- Nowoczesne biuro
- Bonusy za wysoką jakość realizacji zadań
Etapy rekrutacji
- Spotkanie z Managerem
TUiR WARTA S.A.
Warta już od ponad 100 lat definiuje rynek ubezpieczeniowy w Polsce. Nasza silna marka i pozycja drugiego największego ubezpieczyciela w Polsce nie jest jednak wyłącznie zasługą bogatej historii. W głównej mierze to efekt działań najlepszych ekspertów, którym stwarzamy przyjazne i stabilne warunki zatrudnienia, by mogli z zaangażowaniem poszukiwać nowatorskich rozwiązań i technologii, na których opiera się biznes firmy. Warta to miejsce dla tych, którzy chcą przekładać swoją wiedzę i doświadczenie na realne działania, jak również tych, którzy są dopiero u progu swojej kariery i chcą uczyć się od liderów branży.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.