Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

kprm

STARSZY INSPEKTOR DS. KADR W ZESPÓŁ KADR I SZKOLENIA

Komenda Powiatowa Policji w Człuchowie
Drukuj Powrót

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
84380762
Branza
Branża:
Administracja Państwowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, pomorskie, Człuchów
Zegar
Ważne do:
2025-06-13
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Obowiązki:

  • Opracowywanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia pracownika, w szczególności przygotowanie umów o pracę, informacji o zatrudnieniu, wyliczeniu stażu pracy do wysługi, nagrody jubileuszowej, prawa do urlopu, zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, podjęcia zajęcia zarobkowego poza pracą, itp.
  • Opracowanie dokumentacji związanej ze zwolnieniem z pracy, m. in. wydawanie świadectw pracy, zgłoszenie zwolnienia do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, odprawy, zgłoszenie należności i rozliczeń do Wydziału Finansów KWP w Gdańsku.
  • Opracowywanie projektów dokumentacji dotyczącej spraw osobowych pracowników cywilnych w trakcie zatrudnienia, m. in. aneksy umów o pracę, umowy zmieniające warunki pracy i płacy, spraw związanych z rodzicielstwem, itp
  • Sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracownika na rentę lub emeryturę.
  • Opracowywanie projektów rozkazów personalnych dotyczących spraw osobowych funkcjonariuszy oraz prowadzenie rejestru w zakresie
  • Sporządzanie miesięcznych planów wydatków środków finansowych w zakresie wydatków osobowych na awanse, nagrody i zapomogi zgodnie z wytycznymi i limitami z Wydziału Finansów KWP w Gdańsku.
  • Sporządzanie wniosków indywidualnych i zestawień zbiorczych do wydruku legitymacji służbowych oraz ich rozliczanie.
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z kierowaniem policjantów z urzędu lub na własną prośbę na komisję lekarską w celu określenia stanu zdrowia oraz ustalenia zdolności fizycznej i psychicznej do służby.
  • Sporządzanie dokumentacji związanej z kierowaniem funkcjonariuszy na misje pokojowe.
  • Przygotowywanie wszelkich zestawień celem sporządzenia sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami na potrzeby KWP w Gdańsku, GUS, DGU.
  • Przygotowywanie dokumentacji emerytalno-rentowych funkcjonariuszy i przekazywanie ich do ZER. Przyjmowanie dokumentacji i merytoryczna pomoc w wypełnianiu wniosków, m. in. o wypłatę zasiłków pogrzebowych oraz przekazywanie ich do ZER MSWiA oraz ZUS.
  • Przygotowywaniem dokumentów niezbędnych do zaopatrzenia mundurowego funkcjonariuszy, współpraca z GMT KWP w Gdańsku w tym zakresie.
  • Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli stosowanych w KPP w Człuchowie, ich rozliczanie i zamawianie;
  • Realizacja zadań archiwisty w zakresie dokumentów wytworzonych w Zespole Kadr i Szkolenia:
  • Bieżące wprowadzania danych w sprawach osobowych funkcjonariuszy i pracowników do systemu SWOP „KADRA”, jego bieżąca aktualizacja i wyrejestrowywanie zwolnionych ze służby lub z pracy.
  • Archiwizacja akt osobowych i dokumentów wytworzonych Zespole Kadr i Szkolenia rozliczanie ich w systemach.

Dodatkowe informacje:

Oczekiwania względem kandydata:
wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
  • znajomość przepisów: z zakresu prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, finansów publicznych, KPA, Ustawy o Policji i jej aktów wykonawczych, Ustawy o służbie cywilnej i jej aktów wykonawczych, umiejętność prawidłowej interpretacji przepisów prawnych,
  • zdolność prawidłowego funkcjonowania w sytuacjach stresowych,
  • umiejętność pracy w zespole, dobrej organizacji pracy, komunikatywność, terminowość i samodyscyplina,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydane przez organy Policji lub ABW lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

wymagania dodatkowe :

    Dodatkowe informacje o stanowisku:
    Stanowisko: starszy inspektor
    Do spraw: kadr
    Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia
    Warunki pracy:

    - praca biurowa, przy komputerze powyżej 4 godzin dzienne przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,


    - większość pracy jest wykonywana w pozycji siedzącej,


    - zagrożenie korupcją,


    - na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,


    - stawisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku,


    - budynek posiada bariery architektoniczne, tj. brak wind, a także drzwi odpowiedniej szerokości i odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.


    Dokumenty niezbędne
    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł lub pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
    • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wydane przez organy Policji lub ABW lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 632 z późn. zm.),
    • w przypadku nie wydania świadectwa pracy przez pracodawcę: oświadczenie zawierające informacje o fakcie nie wydania przez pracodawcę świadectwa pracy oraz okresie zatrudnienia, stanowisku i trybie rozwiązania stosunku pracy,
    • kopie dokumentów potwierdzających odbyte szkolenia w wymaganym zakresie,
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty dodatkowe
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Inne informacje:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
    - ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

    Warunkiem niezbędnym zatrudnienia na przedmiotowym stanowisku jest pozytywne zakończenie postępowania sprawdzającego skutkujące wydaniem kandydatowi poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych do klauzuli "poufne";


    Oferty złożone po terminie, przesłane mailem, niepodpisane, niekompletne, uchybiające wymogom formalnym, z brakiem wskazania konkretnego stanowiska i jego pełnej nazwy nie będą rozpatrywane;


    Kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie;


    Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne;


    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


    Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 w Komendzie Powiatowej Policji w Człuchowie, ul. Kasztanowa 17.


    WYNAGRODZENIE ZASADNICZE: 4.967,95 zł brutto + wysługa lat


    Komenda Powiatowa Policji w Człuchowie nie ponosi odpowiedzialności za niekompletną lub wadliwą treść ogłoszenia w przypadku jego kopiowania przez podmioty zewnętrzne.


    Nabór odbywa się na podstawie wewnętrznej procedury oceny kandydatów na stanowiska w ksc w KPP w Człuchowie.


    Wzory oświadczeń:
    • Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB


    Ilość oferowanych miejsc pracy:
    1

    Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
    Nie

    Kontakt:

    Dokumenty należy złożyć do:
    2025-06-13

    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Człuchowie, Ul. Kasztanowa 17, 77-300 Człuchów

    Dane osobowe - klauzula informacyjna:

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane


    Polska, pomorskie, Człuchów
    Następna
    Zobacz na mapie
    (otwiera nowe okno)
    Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy są ogłoszeniami o wolnych stanowiskach pracy w rozumieniu ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 z późń. zm.), oraz ustawy z dnia 30 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw ( Dz.U. 2016 poz. 34)
    Szukaj

    Newsletter

    Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

    • Praca i firma
      • Akcja Rekrutacja
      • Kreator CV
      • Własna firma
      • Kodeks Pracy
      • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
      • Autoposzukiwacz ogłoszeń
    • Urząd pracy
      • Rejestracja
      • Podnoszenie kwalifikacji
      • Wsparcie zatrudnienia
      • Świadczenia
    • Pracodawcy
      • Dotacje na zatrudnianie pracowników
      • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
      • Zatrudnianie cudzoziemców
      • Szkolenia i usługi rynku pracy
    • O nas
      • Organizator Centrum
      • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
      • O Portalu Zielona Linia
      • Zakres działalności (ETR)
      • Deklaracja dostępności
      • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
      • Regulamin Portalu
      • Polityka prywatności
      • Polityka Cookies
      • Klauzula informacyjna Social Media
      • Regulamin DSA
      • Usługi Zielonej Linii
      • Współpracuj z nami
      • Sewisy współpracujące
      • Centrum prasowe
    • Zielona Linia na Facebooku
    • Zielona Linia na Twitterze
    • Zielona Linia na You Tube
    • Zielona Linia na Instagramie

    Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

    Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
    Wróć do góry