GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84349705

Branża:
Doradztwo/Konsulting

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Somianka (pow. wyszkowski)

Ważne do:
2025-06-20

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Głowny Księgowy/a
Miejsce pracy: Somianka (pow. wyszkowski)Twój zakres obowiązków
- przygotowanie sprawozdań, raportów, dokumentów na potrzeby zarządu, banków, instytucji zewnętrznych,
- bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości / ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i Krajowymi Standardami Rachunkowości,
- przygotowanie oświadczeń dla Klientów o stanie wzajemnych rozliczeń, potwierdzanie sald z kont,
- kontakt i współpraca z podmiotami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, audytor, bank),
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
- bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych,
- dokonywanie okresowej archiwizacji baz danych,
- skrupulatne dbanie o poprawność dokumentacji księgowej (prawidłowość, kompletność, prowadzenie dekretacji i podpinanie opisów do PK-ów),
- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
- organizacja pracy i nadzór nad działem księgowości,
- rozliczenie transakcji zagranicznych i przeliczanie różnic kursowych bilansowych,
- nadzór nad środkami trwałymi (inwentaryzacja, kontrola, naliczenia),
- współpraca z innymi działami, Dyrektorem Finansowym i Zarządem
- koordynowanie procesu zamykania miesiąca
- sporządzanie okresowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) sprawozdań finansowych
- zarządzanie i udział w wykonywaniu operacji księgowych
- przygotowywanie deklaracji podatkowych w oparciu o polskie prawo podatkowe
- sporządzanie deklaracji GUS, NBP, innych
- koordynowanie pracy podległego zespołu
- praca nad stałym ulepszaniem zarządzanych procesów i poprawą wskaźników ekonomicznych oraz aktywny udział w realizowanych projektach
- zarządzanie dokumentacją księgową
- współpraca z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków
Nasze wymagania
- wykształcenie kierunkowe
- dobre umiejętności informatyczne w zakresie ERP Optima i pakietu MS Office oraz innych narzędzi związanych z raportowaniem zarządczym
- dążenie do doskonalenia i automatyzacji procesów księgowych
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 5 lat (mile widziane doświadczenie w obsłudze firm transportowych)
- duże doświadczenie w zakresie sprawozdawczości podatkowej i tematów związanych z podatkami, w tym aspektów podatkowych handlu międzynarodowego i cen transferowych
- praktyczna znajomość przepisów podatkowych w obszarze podatku VAT i CIT
- uczciwość i skrupulatność
- obowiązkowość i systematyczność, dobra organizacja pracy
- umiejętności analityczne i organizacyjne
- chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych i kompetencji zarządczych
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- motywacja do spełniania wymagań i dotrzymywania terminów
- gotowość do podróży służbowych
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach branżowych
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta multi sport, owoce, kawa, herbata, woda, spotkania integracyjne, dofinansowanie nauki języków obcych
- Pracę w zespole wysoko kwalifikowanych specjalistów
- Bardzo zgrany zespół, z którym świetnie się pracuje, tworzący rozwojową kulturę opartą o szacunek
- Partnerskie traktowanie, autentyczne wsparcie, cele, dzięki którym będziesz mógł się rozwijać, uczyć i osiągać więcej
- Ambitną, pełną autentycznych i rozwojowych wyzwań pracę, do której będziesz przychodził z przyjemnością i motywacją
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.