GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Agent nieruchomości - Specjalista ds. sprzedaży nieruchomości
Miejsce pracy: KrakówTwój zakres obowiązków
- Aktywne pozyskiwanie klientów zainteresowanych sprzedażą lub wynajmem nieruchomości
- Przygotowywanie ofert handlowych i koordynacja działań marketingowych
- Prowadzenie negocjacji z klientami w celu osiągnięcia jak najlepszych warunków transakcji
- Organizowanie prezentacji nieruchomości potencjalnym klientom
- Przeprowadzanie oględzin nieruchomości z klientami i udzielanie informacji na temat jej cech i parametrów
- Weryfikacja i analiza dokumentacji dotyczącej nieruchomości
- Pomoc w przygotowywaniu umów sprzedaży lub najmu nieruchomości
- Współpraca z innymi specjalistami (np. prawnikami, architektami, deweloperami, agentami) w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klientów
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami i zapewnianie wysokiego poziomu obsługi
- Realizowanie określonych celów sprzedażowych i wyników finansowych
Nasze wymagania
- Motywacja i zaangażowanie do nauki nowego zawodu
- Umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
- Umiejętność współpracy z zespołem
- Zorientowanie na osiąganie celów sprzedażowych i wyników
- Dobra znajomość języka angielskiego (mile widziane)
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B (mile widziane)
- Umiejętność samodzielne rozwiązywanie problemów i elastyczność w działaniu
- Sprawne zarządzanie czasem
- Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne
- Wykształcenie średnie
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub B2B,
- atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na wysokich prowizjach,
- benefity motywacyjne - dodatki i nagrody rzeczowe,
- szkolenie wdrożeniowe oraz całoroczny cykl szkoleniowy, a także praktyczne wsparcie w terenie podczas pracy 1:1 z team leaderem,
- wsparcie mentorsko-coachingowe,
- profesjonalny sprzęt i narzędzia, m.in. tablet, smartfon, komputer, systemy informatyczne, kamera 360, dron itp.,
- prywatną opiekę medyczną - LUXmed,
- eventy integracyjne,
- biuro w centrum miasta,
- profesjonalne szkolenia, warsztaty oraz e-learning.
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- kawa / herbata
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie dojazdów do pracy
O nas
Union House to nowe biuro nieruchomości tworzone przez Zespół wspierający się 12-letnim doświadczeniem. Od początku stawiamy na jakość, nowoczesne rozwiązania oraz nieustający rozwój aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Opinie klientów mówią same za siebie, a ich przykładem jest przyznanie Union House wyróżnienia w plebiscycie Lider Jakości PRO 2024 i 2025 oraz nagrody Orły nieruchomości w edycjach 2024-2025.
Poszukujemy osób, które interesują się branżą nieruchomości.
Osób ambitnych, które chcą pozyskać wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz rozwijać się w danym sektorze.
Jako firma stawiamy na rozwój i również dbamy o rozwój naszych pracowników dając pełne wsparcie merytoryczne i praktyczne.
Nasz zespół to ludzie ambitni i spełniający się w pośrednictwie kupna/sprzedaży oraz wynajmu/najmu nieruchomości, a co za tym idzie osiągający bardzo dobre wyniki.
Stawiamy na sukces, ale również dbamy o dobre relacje i przyjazną atmosferę w firmie!
Dzięki nam możesz znaleźć się w miejscu gdzie praca się stanie częścią Twojego życia a nie przykrym obowiązkiem!
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
