GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Asystent / Asystentka - Sekretarz / Sekretarka w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: ToruńTwój zakres obowiązków
- obsługa sekretariatu kancelarii
- rejestracja korespondencji w wewnętrznym systemie kancelarii
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji (koordynacja obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kopiowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów)
- prowadzenie rejestru terminów sądowych
- kontakt z klientami, instytucjami, sądami i urzędami
- prowadzenie i koordynowanie kalendarza spotkań
- przyjmowanie klientów kancelarii i obsługa spotkań
- wykonywanie podstawowych prac administracyjno-biurowych
- bieżące wsparcie dla zespołu prawnego
Nasze wymagania
- mile widziane doświadczenie w pracy na recepcji lub na stanowisku asystenckim
- dyspozycyjność do pracy na pełen etat poniedziałek- piątek (w godzinach 8:00-16:00)
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie, mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z klientami
- wysoka kultura osobista
- bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w powierzone zadania, skrupulatność i samodzielność
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- wykształcenie wyższe bądź wyłącznie w trakcie studiów zaocznych (preferowane kierunki: administracja i pokrewne, prawo I-II rok studiów), zaznaczamy, że nie jest to stanowisko merytoryczne prawnicze
To oferujemy
- praca w przyjaznej i kameralnej atmosferze
- możliwość nabycia pierwszego doświadczenia zawodowego w pracy w kancelarii
- komfortowe środowisko pracy i stabilne warunki zatrudnienia
- wynagrodzenie adekwatne do faktycznie posiadanego doświadczenia, wiedzy i motywacji, uzależnione od zaangażowania w powierzone obowiązki
O nas
Kancelaria zajmuje się obsługą postępowań upadłościowych – zarówno osób fizycznych, jak i przedsiębiorców. Bogate doświadczenie zdobyte przez Kancelarię w sprawach o ogłoszenie upadłości i w toku postępowań upadłościowych pozwala nam na wsparcie Klientów zarówno na etapie przygotowywania wniosków o ogłoszenie upadłości, jak i w toku postępowania sądowego i postępowania po ogłoszeniu upadłości. Poza reprezentacją Klientów przed sądami wspieramy naszych Klientów także w toku postępowań mediacyjnych i w bezpośrednich kontaktach z wierzycielami. Dzięki wnikliwej analizie sytuacji naszych Klientów wielokrotnie udało nam się także pomóc w skutecznej restrukturyzacji ich finansów.
Wspieramy także naszych Klientów w tworzeniu, przekształcaniu i rozwijaniu ich przedsiębiorstw. Dzięki wieloosobowemu i wszechstronnemu zespołowi jesteśmy w stanie zapewnić obsługiwanym przez nas firmom kompleksową oraz profesjonalną opiekę prawną w zakresie ich bieżącej działalności, w tym w szczególności pomagając im w trakcie negocjacji biznesowych, przygotowując bądź sprawdzając umowy lub dokumenty prawne, sporządzając opinie prawne dotyczące aktualnie obowiązujących przepisów prawnych, a także aktywnie wspierając je w kontaktach z instytucjami finansowymi, w tym w szczególności z podmiotami bankowymi i leasingowymi.
Reprezentujemy też konsumentów w sporach z bankami powstałymi na tle tzw. „kredytów frankowych”, w tym uzyskując dla naszych Klientów wyroki stwierdzające nieważność umów kredytowych indeksowanych lub denominowanych do waluty franka szwajcarskiego oraz orzeczenia zasądzające na ich rzecz zwrot wpłaconych środków.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez LANGE KANCELARIA PRAWNA sp.k. z siedzibą w: Dominikańska 9, 87-100 Toruń (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: sekretariat@lange.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
