GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Miejsce pracy: KrakówTwój zakres obowiązków
- praca w zespole z innymi Księgowymi
- prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek grupy
- obsługa systemów bankowych spółek grupy
- księgowanie wyciągów bankowych grupy
- weryfikacja oraz księgowanie faktur oraz sprawdzanie ich poprawności pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja, ewidencja i księgowanie w systemie finansowo-księgowym
- uzgadnianie i weryfikacja kont księgi głównej
- windykacja należności i raportowanie zobowiązań
- sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań GUS
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów, danych i rozliczeń na potrzeby banków
- sporządzanie sprawozdań finansowych
- sporządzanie bieżących raportów i zestawień na potrzeby firmy oraz Banku
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, GUS)
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe
- min. 5 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu ksiąg
- dobra znajomość pakietu MS Office
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, elastyczność
- analitycznego myślenia, rzetelności i sumienności w działaniu
- znajomość przepisów VAT, CIT i ustawy o rachunkowości
Mile widziane
- min. 2 lata doświadczenia w księgowości deweloperskiej
- znajomość systemu Optima, Comarch ERP
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- strefa relaksu
- inicjatywy dobroczynne
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą rodzinną z 40 letnim doświadczeniem
- indywidualnie podchodzimy do rozwoju naszych pracowników i wierzymy, że są naszą najlepszą inwestycją
Bryksy M2 Sp. z o.o.
Firma to ludzie - Bryksy to my. Każdy z nas jest inny, ale łączą nas wspólne cele biznesowe i zawodowe oraz wartości takie jak zaufanie, odpowiedzialność, poczucie sensu, profesjonalizm i solidność kupiecka. Zwracamy ogromną uwagę na to, kogo zapraszamy do naszej "firmowej" rodziny i poza wiedzą i kompetencjami ważne dla nas są także entuzjazm, pozytywne nastawienie, otwartość oraz szczerość. Szukamy do naszego zespołu ludzi, na których można polegać. Bardzo cenimy sobie samodzielność, aczkolwiek na pomocną dłoń w naszej firmie zawsze możesz liczyć zarówno od współpracowników jak i szefów.
Pracujemy na ponad sześciuset metrach kwadratowych w naszym głównym biurze w Krakowie oraz stu metrach kwadratowych w oddziale rzeszowskim. 70% naszego zespołu to kobiety i jesteśmy z tego dumni - szczególnie w branży, która jeszcze uznawana jest za typowo męską. Nasz zespół to około 50 osób w różnym wieku i z różnym stażem, bo jako firma nie zamykamy się na osoby bez doświadczenia czy osoby 50+.
Poza codziennymi obowiązkami i wspólną pracą zespołową chętnie udzielamy się w przeróżnych akcjach charytatywnych, żeglujemy, prowadzimy pasieki i akwaria, odnawiamy stare rzeczy, pielęgnujemy swoje ogródki, dziergamy i szyjemy, zwiedzamy Polskę i resztę świata.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHOSÓB UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZATRUDNIENIE
Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”), poniżej przekazujemy wymagane prawem informacje.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Bryksy M2 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Lipska 8, 30-721 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000307247, posiadająca NIP 6792978166 oraz numer REGON: 120718701 (dalej: „Administrator”).
Kontakt z Administratorem możliwy jest w następujący sposób:
1) listownie na adres: ul. Lipska 8, 30-721 Kraków
2) poprzez e-mail: biuro@bryksy.pl
3) telefonicznie: 12 653 40 50
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie (kandydatów do pracy) będą przetwarzane w celu prowadzenia bieżącej rekrutacji na stanowisko wskazane przez kandydata do pracy w ramach rekrutacji, w tym w celu oceny kwalifikacji oraz umiejętności niezbędnych do pracy na tym stanowisku.
Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest:
1) w przypadku, gdy podstawą zatrudnienia jest umowa o pracę – w zakresie danych osobowych: imię (imiona)
i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia – obowiązek prawny wynikający z art. 221§1 pkt.
1 – pkt. 6 i §2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy („Kodeks pracy”) w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
a w zakresie danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych (w szczególności w CV i/lub liście motywacyjnym), innych niż wskazane w art. 221§1 pkt. 1 – pkt. 6 Kodeksu pracy – dobrowolna zgoda osoby ubiegającej się o zatrudnienie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
2) w przypadku, gdy podstawą zatrudnienia jest umowa cywilnoprawna – uzasadniony interes Administratora w celu weryfikacji umiejętności i zdolności do pracy na danym stanowisku, poszukiwania i pozyskiwania współpracowników Administratora;
Niezależnie od podstawy zatrudnienia, Administrator może przetwarzać dane osobowe kandydatów do pracy w celu:
1) realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji, w tym w trakcie rozmów kwalifikacyjnych, w związku ze sprawdzeniem umiejętności i zdolności do pracy na danym stanowisku – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
2) podjęcia niezbędnych działań po zakończeniu rekrutacji zmierzających do zawarcia umowy z kandydatem do pracy wybranym w toku procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
3) przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w dokumentacji aplikacyjnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Odbiorcy danych (kategorie odbiorców)
Odbiorcą danych osobowych mogą być podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi związane
z przetwarzaniem danych, takie jak usługi informatyczne, prawne, księgowe, kadrowe, pocztowe, kurierskie, a ponadto podmioty i instytucje uprawnione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa celem wykonania obowiązków ciążących na Administratorze.
Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe kandydatów do pracy będą przetwarzane (przechowywane) przez okres miesiąca od momentu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia przez dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby kolejnych rekrutacji, dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od daty przesłania dokumentów aplikacyjnych przez kandydata do pracy.
Informacja o obowiązku/dobrowolności podania danych osobowych
Administrator informuje, że podanie danych osobowych wskazanych w art. 221§1 Kodeksu pracy lub innych wymaganych na mocy powszechnie obowiązującego prawa polskiego jest niezbędne dla uczestnictwa w procesie rekrutacji. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Ad
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
