GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Kierownik Zespołu Administracji w Dziale Utrzymania Infrastruktury
Miejsce pracy: GdyniaTwój zakres obowiązków
- Organizacja pracy zespołu
- Koordynacja bieżących działań operacyjnych
- Raportowanie oraz podejmowanie działań wynikających z analizy danych
- Uczestniczenie w procesie kontraktacji energii elektrycznej, definiowaniu strategii zakupowej, optymalizacji kosztów
- Budżetowanie kosztów, w szczególności energii elektrycznej, usług dystrybucyjnych, najmu, podatków i ubezpieczeń
- Tworzenie procedur i procesów związanych z zarządzaniem kosztami dotyczącymi infrastruktury ładowania
- Odpowiedzialność za kompletność i jakość danych
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem kosztami operacyjnymi
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem operacyjnym
- Umiejętność zapewnienia jakości danych i dbania o ich spójność oraz kompletność
- Zdolność do analizy danych oraz formułowania wniosków i rekomendacji
- Umiejętność tworzenia i wdrażania procedur oraz ustandaryzowanych sposobów działania
- Biegłe posługiwanie się MS Excel dla potrzeb analizy danych
- Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (w mowie i piśmie) w międzynarodowym środowisku pracy
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy z systemami Microsoft Dynamics 365 i Microsoft PowerBI
- Wiedza z obszaru rynku energii
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Premie kwartalne i roczne
- Dofinansowanie do pakietu ubezpieczenia medycznego i ubezpieczenia na życie
- Program well-being’owy
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Ponadustawowe dofinansowanie do Programu PPK
- Program Poleceń Pracowniczych
- Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach
- Spotkania integracyjne
- Dodatkowy dzień wolny
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- program emerytalny
- brak dress code’u
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- dodatkowy urlop
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
Poszukujemy osoby, która skoordynuje prace zespołu odpowiedzialnego za administrację infrastrukturą należącą do spółki (stacje ładowania pojazdów elektrycznych oraz infrastruktura towarzysząca) oraz analizę, rozliczanie i optymalizację kosztów związanych z funkcjonowaniem tej infrastruktury. Osoba na tym stanowisku będzie organizowała i nadzorowała pracę zespołu, wypracowywała i optymalizowała działania operacyjne, analizowała dane i raporty, rekomendowała i wdrażała działania mające na celu zapewnienie właściwej jakości utrzymania majątku oraz zwiększenie jego efektywności kosztowej.
GreenWay Polska Sp. z o.o.
GreenWay Polska Sp. z o.o. to firma z branży nowych technologii, która buduje i zarządza infrastrukturą ładowania samochodów elektrycznych w Europie. Z ponad 1000 publicznymi stacjami ładowania w Polsce i dzięki rozległej sieci partnerów roamingowych w 25 krajach, jest największą siecią oferującą elektromobilne rozwiązania w swoim rejonie.
Misją GreenWay jest czystsza i zdrowsza Europa Środkowo-Wschodnia mniej zależna od ropy naftowej, dzięki powszechnemu wykorzystaniu pojazdów elektrycznych.
GreenWay to lider w rozwoju infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Budujemy nowoczesną sieć stacji ładowania i zarządzamy powstałą infrastrukturą. Działamy z pasją i zaangażowaniem, stawiając na innowacyjne technologie, zrównoważony rozwój i realny wpływ na przyszłość transportu. Wspieramy kierowców i firmy w przejściu na elektromobilność.
Nasz Zespół Administracji to grupa zaangażowanych specjalistów, którzy na co dzień odpowiadają za zrządzanie majątkiem, kontraktację energii elektrycznej, rozliczanie kosztów utrzymania infrastruktury. Dbamy o to, by optymalizować koszty naszej działalności przy jednoczesnym świadczeniu, na najwyższym poziomie, usług dla naszych klientów. Jeśli nie boisz się wyzwań, wzięcia odpowiedzialności za koordynowanie międzynarodowego zespołu oraz zaangażowania w szczegółową analizę działalności związanej z utrzymaniem majątku — dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się razem z nami!
Andrzej Szady – Dyrektor Działu Zarządzania Majątkiem i Nowych Technologii
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
