GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Koordynator Pracowników z podstawowym j. niemieckim
Miejsce pracy: PoznańTwój zakres obowiązków
- Obsługa polskich pracowników zatrudnionych na projektach zagranicznych (telefon, mail)
- Nadzorowanie dokumentacji pracowniczej (karty pracy, wnioski urlopowe, grafiki pracy)
- Codzienne wsparcie pracowników w bieżących sprawach operacyjnych (rozwiązywanie problemów związanych z pracą i pobytem zagranicą)
- Współpraca z innymi działami w zakresie obsługi powierzonych projektów
- Budowanie długofalowych relacji z pracownikami
Nasze wymagania
- Zdobyłaś/eś doświadczenie w koordynowaniu grupy pracowników lub obsłudze projektów dla wymagających klientów
- Znasz j. niemiecki na poziomie podstawowym (min. A2)
- Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B i jesteś gotowa/y do odbywania cyklicznych delegacji na teren Niemiec
- Cechują Cię zaradność, nastawienie na szukanie rozwiązań oraz determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów
- Jesteś elastyczna/y i potrafisz reagować w zmieniających się okolicznościach
- Posiadasz wykształcenie wyższe
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Ścieżki rozwoju szyte na miarę
- Indywidualny budżet szkoleniowy
- Hybrydowy model pracy
- Szkolenie wdrożeniowe - zapoznanie ze standardami MONDI
- Komfortowe biuro w centrum miasta z widokiem na panoramę Poznania (Andersia Tower)
- Środowisko pracy, w którym liczą się zaangażowanie, odpowiedzialność i gotowość do przekraczania oczekiwań – razem wyznaczamy ambitne cele i konsekwentnie je realizujemy
- Bogaty pakiet benefitów - m.in. prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny MyBenefit, bezpłatną siłownię w biurowcu, bezpłatne wsparcie psychologiczne
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- owoce
- spotkania integracyjne
- siłownia w biurze
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- napoje
- strefa relaksu
- świętowanie urodzin
- inicjatywy dobroczynne
- wsparcie psychologiczne
Dlaczego warto z nami współpracować?
Wyróżnia nas skuteczność, tempo i elastyczność działania oraz ambitne podejście do realizacji celów. Pracujemy zespołowo, równocześnie zawsze z nastawieniem na indywidualny wkład i konkretne rezultaty. Nasze wartości to nie slogany – to praktyczne standardy codziennego działania.
Przekonaj się, dlaczego MONDI to więcej niż praca:
- Inwestujemy w Twój potencjał – wdrożyliśmy program rozwoju pracowników MONDIway oraz program kształcenia przyszłych liderów MondiUP.
- Stawiamy na innowacje oraz nowoczesne technologie – stworzyliśmy dedykowany system informatyczny oparty na rozwoju sztucznej inteligencji, który efektywnie wspiera procesy sprzedaży oraz współpracy w całej organizacji.
- Doskonalimy nasze procesy i systemy we współpracy z topowymi ekspertami, dzięki czemu rozwijasz się pod okiem najlepszych i zdobywasz nowe kompetencje.
- W ramach wewnętrznego programu motywacyjnego PROPS doceniamy się wzajemnie za mierzalne rezultaty i proaktywną postawę.
- Promujemy młodych polskich artystów, prezentując w naszym biurze ich prace inspirowane wypracowanymi przez nas wartościami – tak powstała Galeria MONDI, która podkreśla naszą tożsamość i ambitne podejście do działania.
- Jesteśmy Great Place to Work®
MONDI sp. z o. o.
od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego (jakość naszych usług oceniana jest przez klientów na poziomie 90%).
MONDI sp. z o.o. jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: MONDI sp. z o. o., Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, tel. +48 618551960, e-mail: info@mondi.pl., www.mondi.pl. Dodatkowe informacje można uzyskać przez stronę internetową www.mondi.pl. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22[1] Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Dane osobowe mogą być ujawnione współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Dane przetwarzane będą przez okres trwania rekrutacji, a po tym okresie przez okres 60 dni. W przypadku wyrażenia dodatkowej zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres maksymalnie 10 lat lub do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody. Zgodę można wycofać poprzez wysłanie wiadomości z żądaniem na podany wyżej adres mailowy lub osobiście w siedzibie Administratora. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
