GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Młodszy Specjalista ds. Personalnych / Junior HR Specialist (m/k)
Miejsce pracy: RumiaTwój zakres obowiązków
Dołącz do naszego zespołu jeśli chcesz pracować w wewnętrznym dziale HR, mieć szeroki zakres zadań, lubisz pracę z dokumentami, liczbami, a jednocześnie z ludźmi i "dla ludzi". Jeśli chcesz uczyć się od innych, cenisz niekorporacyjną atmosferę, współpracę i możliwość realizacji swoich pomysłów. Lubisz ludzi i chcesz wspólnie realizować politykę personalną opartą na modelu kapitału ludzkiego – tam gdzie Człowiek/Pracownik jest w centrum.
Będziesz brał/a udział we wszystkich procesach związanych z zarządzaniem ludźmi m.in.:
• rekrutacja i selekcja
• koordynowanie procesu wdrażania nowych osób, odejść pracowniczych (on-boarding, off-boarding)
• administrowanie systemem benefitów, szkoleń i rozwoju
• wsparcie działań z obszaru administracji kadrowej
• sporządzanie zestawień, raportów i analiz
• komunikacja wewnętrzna
• doradztwo i wsparcie pracowników w zakresie zagadnień personalnych
• rozwój i ocena pracownicza, identyfikacja potrzeb rozwojowych, realizacja planów szkoleniowych
• współtworzenie, uaktualnianie procedur, procesów, aktów prawa wewnętrznego (np. regulaminy, systemy prowizyjne, motywacyjne, benefitów, opisy stanowisk pracy, wzory dokumentacji pracowniczej)
• wdrażanie inicjatyw związanych z employer brandingiem, mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy
Nasze wymagania
- doświadczenie w pracy administracyjnej (dokumenty, raporty, zestawienia) oraz w pracy z ludźmi
- wyższe wykształcenie (preferowane administracja, prawo, ZZL)
- samodzielność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań oraz otwartość na przełamywanie schematów
- komunikatywność oraz „lekkie pióro”
- analityczne myślenie, bardzo dobra organizacja pracy, przejawianie inicjatywy
- nastawienie na rozwój i chęć podejmowania się „nowych tematów”
- sprawne posługiwanie się programami z pakietu Microsoft Office (w szczególności MS Excel)
Mile widziane
- doświadczenie w pracy w wewnętrznym dziale HR lub agencji rekrutacyjnej
- znajomość prawa pracy
To oferujemy
- możliwość rozwoju w wewnętrznym Dziale HR - dzielimy się wiedzą, korzystamy ze szkoleń, dajemy przestrzeń na realizację swoich pomysłów
- szeroki zakres zadań
- umowę o pracę – stawiamy na długofalową współpracę, możemy pochwalić się doświadczonym zespołem ekspertów, od lat związanym z naszą firmą
- benefity – opieka medyczna, karta multisport/bilety do kina, imprezy firmowe, grupowe ubezpieczenie, dofinansowanie do wypoczynku, przelewy świąteczne
- miłą atmosferę – cenimy współpracę, wspólne działanie, mamy "płaską strukturę" i niekorporacyjną kulturę pracy
- parking dla pracowników, bardzo dogodną lokalizację - siedziba w Rumi, blisko SKM
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie biletów do kina, teatru
- dofinansowanie wypoczynku
- świętowanie urodzin
- inicjatywy dobroczynne
BAŁTYKGAZ Sp. z o.o.
BAŁTYKGAZ jest laureatem Diamentów Forbesa 2024 – w kategorii największych firm z przychodami przekraczającymi 250 mln zł.!
Jesteśmy jednym z wiodących i najbardziej doświadczonych dystrybutorów gazu płynnego oraz czynników chłodniczych na polskim rynku. Zapewniamy ekologiczną i komfortową energię dla Klientów indywidualnych i przemysłowych, zbiorniki magazynowe o różnej pojemności, wykorzystywane do zasilania instalacji grzewczych i technologicznych oraz czynniki chłodnicze. Korzystamy z najnowszych technologii i wieloletniego doświadczenia niemieckiego udziałowca Propan Rheingas GmbH & Co KG. Zostań częścią zespołu BAŁTYKGAZ!
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY/WSPÓŁPRACYZgodnie z wymogami Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych 2016/679/WE z 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO), informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest BAŁTYKGAZ sp. z o.o. z siedzibą w Rumi (84-230), ul. Sobieskiego 5. Inspektor Ochrony Danych powołany przez Administratora wykonuje swoje zadania pod adresem siedziby Spółki. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest także pod adresem e-mail: IOD@baltykgaz.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzania procesu rekrutacji, w tym umożliwienia kontaktu z kandydatem, oceny kwalifikacji, dopasowania oferty pracy i przekazywania informacji dotyczących procesu rekrutacji.
Podstawą prawną przetwarzania jest:
1. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – w zakresie danych, które zgodnie z przepisami (w tym prawa pracy) należy pobrać od kandydata;
2. podjęcie działań na żądanie kandydata przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – dotyczy to danych podanych w dokumentach w ramach rekrutacji prowadzonej w celu nawiązania współpracy na innej podstawie niż umowa o pracę;
3. zgoda kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – w zakresie przetwarzania danych dodatkowo podanych przez kandydata w dokumentach rekrutacyjnych lub podanych na użytek przyszłych rekrutacji.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji, co wynika z przepisów prawa i jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku zgody dane osobowe są podawane przez klienta dobrowolnie, a jej nieudzielenie nie wiąże się z żadnymi negatywnymi konsekwencjami.
Administrator będzie przetwarzać dane osobowe przez okres realizacji procesu rekrutacji, a następnie przez 6 miesięcy, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach przez 1 rok od dnia wyrażenia zgody.
Dane osobowe mogą być przekazane następującym odbiorcom:
• podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora (tj. usługi IT i wsparcia technicznego, usługi archiwizacji, digitalizacji i niszczenia dokumentów, agencje rekrutacyjne, usługi doradcze i prawne), które przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
• niezależnym zewnętrznym usługodawcom, dostawcom, partnerom, będącymi odrębnymi administratorami (m.in. usług pocztowych i operacyjnych),
• organom ochrony prawnej i instytucjom publicznym upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
Mają Państwo prawo:
• dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, do ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia;
• do przenoszenia danych osobowych, które zostały nam dostarczone, jeżeli przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie zgody lub umowy oraz w sposób zautomatyzowany;
• do wycofania wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnej chwili. Odwołanie zgody na przetwarzanie nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem;
• wyrażenia sprzeciwu jeżeli Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Administratora w dowolnym czasie wobec przetwarzania, zgodnie z art. 21 RODO;
• do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza RODO. Organem nadzorczym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
