GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84242321

Branża:
Służba zdrowia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-06-17

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie poszukuje kandydata do pracy na stanowisko
KIEROWNIK ZESPOŁU TECHNIKÓW RTG
Wymagania:
- rozpoczęcie po dniu 30 września 2019 r. studiów w zakresie elektroradiologii na kierunku przyporządkowanym do dyscypliny nauki medyczne, nauki farmaceutyczne, nauki o zdrowiu lub nauki o kulturze fizycznej, obejmujących co najmniej 1700 godzin kształcenia w zakresie elektroradiologii, i uzyskanie tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera i 5 lat, w tym 3 lata w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych,
- lub rozpoczęcie po dniu 30 września 2012 r. studiów w zakresie elektroradiologii, obejmujących co najmniej 1700 godzin w zakresie elektroradiologii, i uzyskanie co najmniej tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera i 5 lat, w tym 3 lata w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych,
- lub ukończenie studiów na kierunku elektroradiologia lub na innym kierunku w specjalności elektroradiologia, obejmujących co najmniej 1700 godzin w zakresie elektroradiologii, i uzyskanie tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera i 5 lat, w tym 3 lata w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych,
- lub rozpoczęcie po dniu 31 sierpnia 2019 r. i ukończenie szkoły policealnej publicznej lub niepublicznej i uzyskanie dyplomu zawodowego w zawodzie technik elektroradiolog albo rozpoczęcie przed dniem 1 września 2019 r. i ukończenie szkoły policealnej publicznej lub niepublicznej o uprawnieniach szkoły publicznej i uzyskanie tytułu zawodowego technik elektroradiolog lub technik elektroradiologii lub dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie technik elektroradiolog i 7 lat, w tym 5 lat w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych,
- uprawnienia do wykonywania badań tj. densytometrii, mammografii, RTG,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
- znajomość pakietu MS Office w stopniu dobrym,
- zdolności analityczne,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- odpowiedzialność, skrupulatność, dokładność, terminowość,
- umiejętność pracy zespołowej.
Mile widziane:
- uprawnienia Inspektora Ochrony Radiologicznej typu R,
- doświadczenie w wykonywaniu badań mammograficznych,
- szkolenie „poprawa jakości realizowanych w Polsce badań przesiewowych”
- odpowiedni staż pracy w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące, określony w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 5 marca 2021 r. w sprawie inspektorów ochrony radiologicznej.
Zakres obowiązków:
- nadzór nad właściwą organizacją pracy podległego personelu (technicy rtg, mammografii, eeg) zapewniającą realizację zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i uregulowaniami wewnętrznymi, w tym: planowanie pracy, układanie grafików podległym pracownikom, określanie potrzeb szkoleniowych zespołu, itp.
- wykonywanie zdjęć RTG i badań mammografii zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- obróbka cyfrowa wykonanych badań diagnostycznych i ich archiwizacja w systemie elektronicznym,
- identyfikacja wykonywanych badań, zapis parametrów technicznych badań oraz nagranie ich i archiwizowanie na płycie CD,
- organizowanie pracy personelu medycznego w poradni RTG,
- nadzór nad sposobem udzielania świadczeń przez podległych pracowników,
- wymaganie od pracowników przestrzegania zasad etyki zawodowej, zachowania tajemnicy zawodowej, uprzejmości i taktu wobec pacjentów, interesantów i współpracowników,
- przestrzeganie dyscypliny pracy, w tym pełnego wykorzystywania czasu pracy przez pracowników, przestrzegania przez nich przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i bezpieczeństwa przeciwpożarowego,
- nadzór nad funkcjonowaniem rzetelnej, aktualizowanej niezwłocznie informacji o udzielaniu świadczeń zdrowotnych przez Poradnię,
- prowadzenie wymaganej dokumentacji,
- sporządzanie wymaganych przez Dział Lecznictwa i Dział Księgowości zestawień statystycznych z wykonania świadczeń.
- ustalanie potrzeb w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Poradni i wnioskowanie do Zastępcy Dyrektora w sprawie kierowania pracowników na kursy dokształcające,
- sporządzanie zbiorczego planu urlopów pracowników Poradni i przekazywanie go do komórki do spraw pracowniczych w terminie do 31 stycznia każdego roku,
- dbałość o stan sanitarno - higieniczny Poradni, porządek i estetyczny wygląd pomieszczeń, zgłaszanie wniosków z tego zakresu do Sekcji Gospodarczej,
- nadzór nad terminowym uzyskiwaniem legalizacji aparatury do wykonywania zabiegów,
- dbałość o właściwe wyposażenie Poradni w sprzęt medyczny i gospodarczy, leki i materiały medyczne, o zabezpieczenie mienia Poradni i zabezpieczenie przeciwpożarowe - składanie zapotrzebowań i wniosków w tym zakresie do Zastępcy Dyrektora,
- niezwłoczne reagowanie na skargi i wnioski co do funkcjonowania komórek Poradni oraz pracy poszczególnych pracowników,
- wykonywanie innych zadań związanych z pracą zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Dodatkowo w ramach zadań Inspektora Ochrony Radiologicznej:
Do Inspektora ochrony radiologicznej w jednostkach ochrony zdrowia wykonujących działalność, o której mowa w art. 7 ust. 5 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. Z 2019 r. poz. 1792 z późń/ zm.) należy nadzór nad przestrzeganiem przez jednostkę organizacyjną wymagań ochrony radiologicznej szczegółowo podane w w/w Ustawie.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – pełny etat,
- pracę w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku w centrum Warszawy (dogodna lokalizacja przy ul. Nowowiejskiej),
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia,
- możliwość korzystania z funduszu socjalnego,
- możliwość korzystania z grupowego ubezpieczenia.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- List motywacyjny,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji przez SPL DLA PW SPZOZ W WARSZAWIE zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie.
Zgłoszenie aplikacyjne wraz z CV i listem motywacyjnym z dopiskiem „KIEROWNIK RTG” prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@spl.pl
Dodatkowe informacje:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W sprawie pytań, należy kontaktować się z Działem Rekrutacji tel. (22) 526-44-52
Po zakończeniu procesu rekrutacji nadesłane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów na powyższe stanowiska
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Warszawie 00-911 ul. Nowowiejska 31.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w SPL dla PW SPZOZ w Warszawie jest możliwy pod adresem e-mail iod@spl.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji oraz po jej zakończeniu przez okres 1 roku od daty zakończenia rekrutacji.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo
KIEROWNIK ZESPOŁU TECHNIKÓW RTG
Wymagania:
- rozpoczęcie po dniu 30 września 2019 r. studiów w zakresie elektroradiologii na kierunku przyporządkowanym do dyscypliny nauki medyczne, nauki farmaceutyczne, nauki o zdrowiu lub nauki o kulturze fizycznej, obejmujących co najmniej 1700 godzin kształcenia w zakresie elektroradiologii, i uzyskanie tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera i 5 lat, w tym 3 lata w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych,
- lub rozpoczęcie po dniu 30 września 2012 r. studiów w zakresie elektroradiologii, obejmujących co najmniej 1700 godzin w zakresie elektroradiologii, i uzyskanie co najmniej tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera i 5 lat, w tym 3 lata w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych,
- lub ukończenie studiów na kierunku elektroradiologia lub na innym kierunku w specjalności elektroradiologia, obejmujących co najmniej 1700 godzin w zakresie elektroradiologii, i uzyskanie tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera i 5 lat, w tym 3 lata w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych,
- lub rozpoczęcie po dniu 31 sierpnia 2019 r. i ukończenie szkoły policealnej publicznej lub niepublicznej i uzyskanie dyplomu zawodowego w zawodzie technik elektroradiolog albo rozpoczęcie przed dniem 1 września 2019 r. i ukończenie szkoły policealnej publicznej lub niepublicznej o uprawnieniach szkoły publicznej i uzyskanie tytułu zawodowego technik elektroradiolog lub technik elektroradiologii lub dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie technik elektroradiolog i 7 lat, w tym 5 lat w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych,
- uprawnienia do wykonywania badań tj. densytometrii, mammografii, RTG,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
- znajomość pakietu MS Office w stopniu dobrym,
- zdolności analityczne,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- odpowiedzialność, skrupulatność, dokładność, terminowość,
- umiejętność pracy zespołowej.
Mile widziane:
- uprawnienia Inspektora Ochrony Radiologicznej typu R,
- doświadczenie w wykonywaniu badań mammograficznych,
- szkolenie „poprawa jakości realizowanych w Polsce badań przesiewowych”
- odpowiedni staż pracy w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące, określony w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 5 marca 2021 r. w sprawie inspektorów ochrony radiologicznej.
Zakres obowiązków:
- nadzór nad właściwą organizacją pracy podległego personelu (technicy rtg, mammografii, eeg) zapewniającą realizację zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i uregulowaniami wewnętrznymi, w tym: planowanie pracy, układanie grafików podległym pracownikom, określanie potrzeb szkoleniowych zespołu, itp.
- wykonywanie zdjęć RTG i badań mammografii zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- obróbka cyfrowa wykonanych badań diagnostycznych i ich archiwizacja w systemie elektronicznym,
- identyfikacja wykonywanych badań, zapis parametrów technicznych badań oraz nagranie ich i archiwizowanie na płycie CD,
- organizowanie pracy personelu medycznego w poradni RTG,
- nadzór nad sposobem udzielania świadczeń przez podległych pracowników,
- wymaganie od pracowników przestrzegania zasad etyki zawodowej, zachowania tajemnicy zawodowej, uprzejmości i taktu wobec pacjentów, interesantów i współpracowników,
- przestrzeganie dyscypliny pracy, w tym pełnego wykorzystywania czasu pracy przez pracowników, przestrzegania przez nich przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i bezpieczeństwa przeciwpożarowego,
- nadzór nad funkcjonowaniem rzetelnej, aktualizowanej niezwłocznie informacji o udzielaniu świadczeń zdrowotnych przez Poradnię,
- prowadzenie wymaganej dokumentacji,
- sporządzanie wymaganych przez Dział Lecznictwa i Dział Księgowości zestawień statystycznych z wykonania świadczeń.
- ustalanie potrzeb w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Poradni i wnioskowanie do Zastępcy Dyrektora w sprawie kierowania pracowników na kursy dokształcające,
- sporządzanie zbiorczego planu urlopów pracowników Poradni i przekazywanie go do komórki do spraw pracowniczych w terminie do 31 stycznia każdego roku,
- dbałość o stan sanitarno - higieniczny Poradni, porządek i estetyczny wygląd pomieszczeń, zgłaszanie wniosków z tego zakresu do Sekcji Gospodarczej,
- nadzór nad terminowym uzyskiwaniem legalizacji aparatury do wykonywania zabiegów,
- dbałość o właściwe wyposażenie Poradni w sprzęt medyczny i gospodarczy, leki i materiały medyczne, o zabezpieczenie mienia Poradni i zabezpieczenie przeciwpożarowe - składanie zapotrzebowań i wniosków w tym zakresie do Zastępcy Dyrektora,
- niezwłoczne reagowanie na skargi i wnioski co do funkcjonowania komórek Poradni oraz pracy poszczególnych pracowników,
- wykonywanie innych zadań związanych z pracą zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Dodatkowo w ramach zadań Inspektora Ochrony Radiologicznej:
Do Inspektora ochrony radiologicznej w jednostkach ochrony zdrowia wykonujących działalność, o której mowa w art. 7 ust. 5 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. Z 2019 r. poz. 1792 z późń/ zm.) należy nadzór nad przestrzeganiem przez jednostkę organizacyjną wymagań ochrony radiologicznej szczegółowo podane w w/w Ustawie.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – pełny etat,
- pracę w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku w centrum Warszawy (dogodna lokalizacja przy ul. Nowowiejskiej),
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia,
- możliwość korzystania z funduszu socjalnego,
- możliwość korzystania z grupowego ubezpieczenia.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- List motywacyjny,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji przez SPL DLA PW SPZOZ W WARSZAWIE zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie.
Zgłoszenie aplikacyjne wraz z CV i listem motywacyjnym z dopiskiem „KIEROWNIK RTG” prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@spl.pl
Dodatkowe informacje:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W sprawie pytań, należy kontaktować się z Działem Rekrutacji tel. (22) 526-44-52
Po zakończeniu procesu rekrutacji nadesłane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów na powyższe stanowiska
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Warszawie 00-911 ul. Nowowiejska 31.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w SPL dla PW SPZOZ w Warszawie jest możliwy pod adresem e-mail iod@spl.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji oraz po jej zakończeniu przez okres 1 roku od daty zakończenia rekrutacji.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.