GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84214822

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, lubelskie, Lublin

Ważne do:
2025-06-16

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Kilka słów o nas
ClinicHunter jest szybko rozwijającą się firmą i liderem na rynku turystyki medycznej w Polsce. Pomagamy klientom chcącym leczyć się za granicą. Obecnie działamy na terenie Europy. Posiadamy biura w Londynie, Warszawie i Lublinie. Chcemy oferować nasze usługi na całym świecie, zarówno pacjentom jak i klinikom. Naszą firmę tworzą ludzie ambitni, pracowici i biegle posługujący się językiem angielskim. Właśnie takich osób poszukujemy na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Jeśli chcesz budować z nami swój sukces, dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków:
- mailowa i telefoniczna obsługa naszych klientów (prezentowanie oferty leczenia, cen, ilości i długości wizyt w naszych klinikach partnerskich)
- dodatkowa pomoc klientom związana z podróżą (bookowanie hotelu, lotu)
- koordynowanie procesu leczenia pacjentów (przypominanie o kolejnych wizytach)
- przedstawianie pakietów dedykowanych klinikom partnerskim
- tworzenie treści internetowych (treści na blog, artykuły branżowe)
Jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko jeśli:
- bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie
- chcesz uczestniczyć w tworzeniu nowej marki na rynku
- jesteś odpowiedzialny i lubisz pomagać ludziom
- nie masz problemu z obsługą komputera
- jesteś osoba cierpliwą i wytrwale dążącą do osiągania celów
-chcesz uczyć się nowych rzeczy (np. obsługa programu CRM, zdobycie wiedzy na temat zabiegów / operacji znajdujących się w naszej ofercie)
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- premie motywacyjne
- pracę w godzinach 8-16 w miłej atmosferze i przyjaznym zespole w Lublinie
- możliwość pracy w międzynarodowej firmie
- możliwość pracy w języku angielskim
- szkolenie z wewnętrznego procesu obsługi oraz dodatkowe szkolenia w zakresie sprzedaży
- codziennie wsparcie współpracowników
- możliwość wyjazdów zagranicznych w ramach realizowanych projektów
- pracę w pełnym wymiarze godzin
Przed wysłaniem CV zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej, aby zobaczyć na czym polega nasza praca - www.clinichunter.com
Prosimy o wysyłanie CV na adres career@clinichunter.com z dopiskiem:
‘Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).’
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
ClinicHunter jest szybko rozwijającą się firmą i liderem na rynku turystyki medycznej w Polsce. Pomagamy klientom chcącym leczyć się za granicą. Obecnie działamy na terenie Europy. Posiadamy biura w Londynie, Warszawie i Lublinie. Chcemy oferować nasze usługi na całym świecie, zarówno pacjentom jak i klinikom. Naszą firmę tworzą ludzie ambitni, pracowici i biegle posługujący się językiem angielskim. Właśnie takich osób poszukujemy na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Jeśli chcesz budować z nami swój sukces, dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków:
- mailowa i telefoniczna obsługa naszych klientów (prezentowanie oferty leczenia, cen, ilości i długości wizyt w naszych klinikach partnerskich)
- dodatkowa pomoc klientom związana z podróżą (bookowanie hotelu, lotu)
- koordynowanie procesu leczenia pacjentów (przypominanie o kolejnych wizytach)
- przedstawianie pakietów dedykowanych klinikom partnerskim
- tworzenie treści internetowych (treści na blog, artykuły branżowe)
Jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko jeśli:
- bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie
- chcesz uczestniczyć w tworzeniu nowej marki na rynku
- jesteś odpowiedzialny i lubisz pomagać ludziom
- nie masz problemu z obsługą komputera
- jesteś osoba cierpliwą i wytrwale dążącą do osiągania celów
-chcesz uczyć się nowych rzeczy (np. obsługa programu CRM, zdobycie wiedzy na temat zabiegów / operacji znajdujących się w naszej ofercie)
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- premie motywacyjne
- pracę w godzinach 8-16 w miłej atmosferze i przyjaznym zespole w Lublinie
- możliwość pracy w międzynarodowej firmie
- możliwość pracy w języku angielskim
- szkolenie z wewnętrznego procesu obsługi oraz dodatkowe szkolenia w zakresie sprzedaży
- codziennie wsparcie współpracowników
- możliwość wyjazdów zagranicznych w ramach realizowanych projektów
- pracę w pełnym wymiarze godzin
Przed wysłaniem CV zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej, aby zobaczyć na czym polega nasza praca - www.clinichunter.com
Prosimy o wysyłanie CV na adres career@clinichunter.com z dopiskiem:
‘Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).’
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.